یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور در دیدار رییس دفتر سیاسی حماس، ایمان به خدا و مقاومت را رمز پیروزی های بزرگ و نهایی ملت ها بر نظام سلطه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد یکشنبه در دیدار خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه به فضل الهی شرایط روز به روز به نفع ملت های آزاده تغییر می کند و دشمنان دچار شکست های پی در پی می شوند، تصریح کرد: وحشی گری های سران رژیم صهیونیستی و خیمه شب بازی های سردمداران دولت آمریکا به نجات نظام سلطه منجر نخواهد شد.
 
وی اظهارداشت: منفوریت در فضای عمومی جهان ، شکست در حمله به لبنان و غزه ، عدم موفقیت در اصلاح چهره ظاهری آمریکا با روی کارآمدن اوباما و ناکامی در مساله عراق و افغانستان از جمله شکست های استکبار جهانی و بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال های اخیر است.

رییس جمهور افول استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را همزمان و سریع عنوان و تاکید کرد: امروز فلسطین مرکز ثقل و خط مقدم مقاومت جهانی در برابر استکبار و نظام سلطه بین المللی است.

دکتر احمدی نژاد دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی را در یک جبهه واحد معرفی کرد و گفت: امروز تجلی جبهه آزادیخواهان و مبارزان جهانی در فلسطین و مقاومت است.

رییس جمهور با اشاره به مواضع هوشمندانه حماس و مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: فلسطین سرنوشت آینده جهان را رقم می زند و پیروزی با ایمان به خدا و ایستادگی در انتظار مومنان است.

دکتر احمدی نژاد حمایت همه مسلمانان، ملت های آزاده و کشورهای اسلامی از مقاومت فلسطین را ضروری برشمرد و تصریح کرد: ملت و دولت ایران همواره در کنار مقاومت و ملت مظلوم فلسطین خواهد بود.

خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه مواضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دکتر احمدی نژاد و ملت ایران در مسایل گوناگون بین المللی، الگویی برای همه ملت ها و دولت های جهان است، تصریح کرد: حماس، مقاومت و ملت فلسطین تا کسب پیروزی نهایی و تحقق آرمان فلسطینی به مبارزه با استکبار جهانی ادامه خواهد داد.

رییس دفتر سیاسی حماس با ارایه گزارشی از آخرین تحولات فلسطین، گفت: مقاومت و ملت فلسطین با ایمان به خدا، ایستادگی و هوشمندی کامل توطئه های پیچیده دشمنان را خنثی می کند.

خالد مشعل خاطرنشان کرد: بازگشت همه فلسطینیان به سرزمین و وطن خود سیاست قطعی ملت فلسطین است.

کد خبر 97249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز