گروه حوادث: شکایت دختر جوان ازیک مرد رمال راز دام شیطانی‌ای که این مرد برای 7 زن گسترده بود را فاش کرد.

این مرد شیاد پس از فریب طعمه‌های خود به بهانه بخت گشایی، آنها را به دخمه خانه‌اش کشانده و مورد آزار قرار می داد.

نقشه سیاه مرد رمال هنگامی فاش شد که سی‌ام آبان ماه ، دختر 23ساله‌ای به نام شیدا سراسیمه و وحشتزده به کلانتری121سلیمانیه رفت تا داستان ماجرای شومی را که ساعتی قبل در دخمه خانه‌ای در خیابان مختاری پیروزی برایش رخ داده بود، برای پلیس بازگو کند. 

دختر جوان به پلیس گفت: چند روز پیش وقتی که به خانه یکی از دوستانم رفته بودم، متوجه شدم یکی از آشنایان آنها مرد جوانی به نام غلام رمال را که درکاربخت‌گشایی و دعانویسی قدرت عجیبی دارد، به آنها معرفی کرده است.

با شنیدن حرفهای دوستم از آنجا که با مشکلی مواجه شده بودم، از او خواستم مرا نزد این مرد رمال ببرد، اما مادر دوستم در حالی که به شدت با این کار مخالف بود گفت : هیچ آشنایی با این مرد رمال ندارد و سعی داشت مرا از این کار منصرف کند ولی اصرار‌های زیاد من باعث شد آنها مرا به خانه مرد رمال ببرند.

وقتی که وارد خانه غلام رمال در واحد اول، آپارتمانی در خیابان مختاری شدیم او که در خانه تنها بود، مرا به سوی دخمه ای در زیرزمین خانه هدایت کرد و از دوستم و مادرش خواست در بیرون اتاق منتظر بمانند، در این اطاق که مملو از وسایل رمالی بود غلام از من خواست مشکلم را برایش تعریف کنم تا او با احضار اجنه مشکلم را حل کند.

دختر جوان در ادامه گفت : من که به طرز عجیبی به مرد رمال اعتماد کرده بودم از روی سادگی تمام غم و غصه‌هایم را برایش بازگوکردم  و در آن هنگام بود که غلام در حالی که وانمود می‌کرد در حال احضار روح است از من سئوالات مبهم و عجیب و غریبی درباره اجنه کرد و گفت که آیا من جن خودم را می‌بینم یا خیر و هنگامی که پاسخ منفی دادم، با روشن کردن یک شمع از من خواست با نگاه کردن به نور شمع به حرفهایش گوش فرا دهم و در این هنگام او مرا مورد آزار قرار داد و پس از آن از من خواست به نزد دوستم و مادرش باز گردم.

بعد از خروج از آن دخمه شوم، وقتی ماجرا را برای مادر دوستم تعریف کردم، او با اصرار از من خواست تا به کلانتری رفته و ماجرا را اطلاع دهم.

با شکایت دختر ساده لوح، پرونده برای صدور رای به شعبه 79دادگاه کیفری استان ارجاع داده شد  و قاضی شعبه با بررسی شکایت دختر فریب خورده، دستور بازداشت مرد شیاد را صادرکرد.

با صدور این دستور، کارآگاهان اداره پنجم آگاهی تهران برای آنکه بتوانند اطلاعات بیشتری درباره اعمال شیطانی رمال فریبکار به دست آورند، خانه او را تحت نظر قرار دادند و هنگامی که رفت و آمدهای مشکوک به خانه این مرد درستی اظهارات دختر جوان را ثابت کرد، کارآگاهان دریک عملیات ضربتی، جوان رمال را در خانه‌اش دستگیر کردند.

با دستگیری این مرد مقادیر زیادی آلات و ادوات رمالی که مرد حیله گر برای اغوای طعمه‌هایش از آنها استفاده می‌کرد کشف شد.

سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی تهران روز گذشته با اعلام این خبر گفت: غلام‌رمال پس از انتقال به اداره پنجم اداره آگاهی تهران تحت بازجویی قرارگرفت که در بازجویی‌ها  تاکنون به 6 مورد دیگر اغفال زنان و دختران جوان اعتراف کرده است.

سرهنگ سلطانی از افرادی که مورد اغفال این مرد شیاد قرارگرفته اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی در تکمیل تحقیقات پلیسی همکاری کنند.

وی افزود: مطمئنا نام و مشخصات شاکیان پرونده محرمانه خواهد ماند و تنها شکایت آنها تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 9666

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز