چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

اعترافات جدید عبدالحمید ریگی مبنی بر همکاری گروهک ریگی با سرویس‌های جاسوسی پاکستان و ایادی مزدور آمریکا باعث شد تا برای کشف حقایق بیشتر، حکم اعدام او به تعویق بیفتد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به مستندات و اعترافاتی که از عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک سردسته گروهک ریگی، به‌دست آمده، مصالح نظام و کشور ایجاب می‌کند که برای کشف حقایق و روشنگری، وی زنده بماند بنابراین اعدام این شخص به تعویق افتاده است.

وی افزود: اعترافاتی که برادر عبدالمالک در مورد همکاری سرویس‌های جاسوسی پاکستان و ایادی مزدور آمریکا با گروهک عبدالمالک داشته‌ است، باعث شد تا برای به دست آوردن مستندات کامل و ارائه آن به دستگاه قضایی، اجرای حکم اعدام این مرد به تعویق بیفتد.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان درباره همکاری دولت پاکستان درخصوص مبارزه با گروهک ریگی گفت: تاکنون اقدامات و رایزنی‌هایی انجام شده و قول همکاری مطلوب را به ما داده‌اند و منتظر عملکرد دولت پاکستان هستیم.

حمیدی خاطرنشان کرد: پرونده 7 نفر از اعضای گروهک تروریستی ریگی در دادگاه بدوی با حضور وکیل تسخیری و رعایت کامل تشریفات قانونی در حال رسیدگی است که پس از بررسی و تحقیقات کامل، رای آنان صادر خواهد‌ شد.

کد خبر 96604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز