چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره گلبانگ ملائک از 13 موذن نوجوان پسر تهرانی و خانواده موذن فقید استاد حسین صبحدل از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقدیر می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی این سازمان، نخستین جشنواره گلبانگ ملائک با شرکت حدود 2000 نوجوان پسر تهرانی در 2 مقطع 12 تا 15 سال و 16 تا 18 سال در سطح مناطق 22 گانه تهران برگزار شد و پس از انجام مرحله مقدماتی، 120 برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند که در روز 22 آبان ماه در فرهنگسرای قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنابراین گزارش، در مراسم اختتامیه این جشنواره که یادمان موذن پیشکسوت استاد فقید حسین صبحدل نام گرفته است، از 13 برگزیده نهایی با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر حج عمره، سفر به عتبات عالیات، سفر به سوریه و سفر به مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

این مراسم، با شرکت 120 شرکت‌کننده مرحله نهایی، خانواده استاد صبحدل، حسن بیادی و احمد مسجد جامعی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، محمدجواد شوشتری سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی اکبر توپچی رئیس فرهنگسرای قرآن و جمعی از قاریان برگزار می‌شود. عباس سلیمی، قاری برجسته قرآنی مجری مراسم است و در آن علاوه بر تواشیح و قرائت قرآن توسط مسعود گرجی قاری بین‌المللی، حسن بیادی عضو شورای اسلامی شهر تهران سخنرانی می‌کند.

مراسم اختتامیه از ساعت 30 : 14 دقیقه  امروز (5 آذرماه )در مسجد بلال سازمان صدا و سیما آغاز خواهد شد و در برپایی آن اداره کل نغمات آیینی و رادیو نوا و همچنین رادیو قرآن مشارکت دارند. این مراسم به‌صورت زنده از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

کد خبر 96142

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز