یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

میشیگان: راننده دردسرسازی که جنجال بزرگی در بزرگراه به‌راه انداخته بود، سرانجام به دام ماموران افتاد.

این راننده 3 بار در 2 ساعت اقدام به رانندگی خلاف جهت در یک بزرگراه کرد. برای بار نخست، این اقدام را به اندازه‌ای سریع انجام داد که ماموران موفق به دستگیری‌اش نشدند.

اما بلافاصله نیم ساعت بعد دوباره وارد همین بزرگراه شد و روش رانندگی‌اش را تکرار کرد. در همین زمان، گشت پلیس او را دنبال کرد اما حرکت سریعش در بزرگراه موجب تصادف چند خودرو شد. این راننده که در حالت عادی قرار نداشت زمانی دستگیر شد که برای بار سوم قصد داشت از این بزرگراه به صورت خلاف جهت عبور کند.

صراحت پزشک

منهتن: پزشکی که بیمارش را چاق خطاب کرده بود در خطر از دست دادن موقعیت شغلی‌اش قرار گرفته است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این چشم‌پزشک به بیمار خود که زن میانسالی بود گفت که بیش از حد چاق است و به همین دلیل احتمال بروز دیابت و از دست دادن بینایی‌ او وجود دارد.

البته موضوع به همین‌جا ختم نشد و این پزشک در نسخه بیمارش هم به چاقی مفرط او اشاره کرد. اما یک روز پس از ویزیت این بیمار، نامه‌ای برای این پزشک ارسال شد که او را به دادگاه احضار ‌کرد. به گفته وکیل او، بیمار این پزشک در دادگاه مدعی شده است که شخصیتش به دلیل چاقی مورد توهین قرار گرفته و به همین دلیل دچار مشکلات روحی شده است. گفتنی است این احتمال وجود دارد که این پزشک موقعیت شغلی‌اش را به همین دلیل از دست بدهد و مجوز طبابت وی لغو شود.

بلعیدن شواهد

اوهایو: گزارش پلیس حاکی از آن است که سارقی حین انتقال به اداره پلیس شواهد سرقت را از بین برده است. این سارق جوان با جعل یک فقره چک قصد داشت از بانک پول سرقت کند که صندوقدار سر بزنگاه متوجه شد و پلیس را در جریان قرار داد. به این ترتیب ماموران وارد بانک شدند و این سارق را دستگیر کردند.

اما اشتباه یکی از ماموران موجب شد که چک جعلی در دست سارق باقی بماند و او هم از فرصت استفاده کرد و هنگامی که ماموران او را به مرکز پلیس انتقال می‌دادند، این چک را بلعید. به این ترتیب تنها مدرکی که از این پرونده وجود داشت از بین رفت.

البته پلیس با بررسی‌های دقیق‌تر در این زمینه به شواهد جدیدی دست خواهد یافت اما به هر ترتیب تا زمانی که این شواهد پیدا شود، این سارق به قید وثیقه آزاد است. البته سارق ادعا کرده از وجود این چک خبری ندارد.

بهترین شهر برای غذا خوردن

توکیو: شماری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که در حال حاضر توکیو، بهترین مکان برای خورد  و خوراک است. این در حالی است که در گذشته‌ای نه چندان دور بهترین رستوران‌های جهان در پاریس مستقر شده بودند و افرادی که می‌خواستند طعم بهترین‌ غذا‌های جهان را بچشند به فرانسه سفر می‌کردند.

باید گفت که در حال حاضر 11 رستوران 3ستاره در توکیو وجود دارد که در مقایسه با پاریس که 10رستوران 3 ستاره دارد، موجب شده نام توکیو به صدر فهرست شهرها با بهترین رستوران‌ها صعود کند.

از سوی دیگر مساحت توکیو هم در مقایسه با پاریس بیشتر است و در حالی که در این شهر 160هزار رستوران وجود دارد، شهروندان پاریسی و گردشگرانی که به این شهر می‌روند، ناچارند به 40هزار رستورانی که در این شهر وجود دارد، قناعت کنند. البته طعم غذاهای ژاپنی برای برخی افراد چندان دلچسب نیست.

کد خبر 95876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز