دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

لندن: تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد، کثیفی خیلی هم بد نیست و باید به کودکان اجازه داد تا حدودی کثیف شوند

به گفته پژوهشگران، تمیز بودن بیش از حد پوست موجب می‌شود که توانایی آن دراحیای سلول‌های پوستی کاهش یابد. به بیان بهتر، در صورتی که باکتری‌های خوب روی پوست وجود داشته باشند، قدرت پوست در مقابله با عفونت‌ها افزایش می‌یابد.

حتی برخی از کارشناسان بر این عقیده‌اند که تمیزی و وسواس بیش از حد در مورد نطافت پوست، یکی از دلایل ایجاد بیماری حساسیت پوستی است. به همین دلیل پژوهشگران توصیه می‌‌کنند که بیش از اندازه در مورد تمیز نگهداشتن پوست به ویژه پوست کودکان در حین بازی وسواس نشان ندهید.

سرقت همبرگر پلیس

تگزاس: سارق بدشانسی که همبرگر مامور پلیس را برای سرقت انتخاب کرده بود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دام افتاد. این سارق بی‌خانمان که به شدت گرسنه بود، تصمیم گرفت از یکی از رستوران‌های کنار پیاده‌رو ساندویچ سرقت کند.

این جوان 25 ساله مدتی منتظر شد تا یک مشتری از راه برسد و ساندویچ سفارش دهد اما همین‌که ساندویچ این مشتری آماده شد، سارق در یک چشم بر هم زدن آن را از روی پیشخوان قاپید و پا به فرار گذاشت.

غافل از اینکه از بد حادثه، این ساندویچ متعلق به یک مامور پلیس بود که لباس فرم برتن نداشت. به این ترتیب مامور پلیس به تعقیب او پرداخت و از آنجایی که از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بود به سرعت سارق را دستگیر کرد و مستقیم به اداره پلیس انتقال داد. این جوان به جای زندان به 50 ساعت کار اجباری محکوم شده است.

پیدا شدن کیف دردسرساز

مکزیکو سیتی: بازسازی یک خانه موجب شد کیف پولی که بیش از نیم قرن پیش گم شده بود، در عین ناباوری صاحب آن پیدا شود. این کیف پول متعلق به همسر پیشین مالک خانه بود و در زمانی که این کیف گم شد مشاجره شدیدی بین این زن و شوهر درگرفت.

همسر پیشین این مرد در آن زمان مدعی شد که شوهرش آگاهانه کیف او را برداشته است و همین مشاجره به یکی از دلایلی تبدیل شد  که آنها 6 ماه پس از این ماجرا از یکدیگر جدا شدند. اما 63 سال بعد در حالی که همسر پیشین این مرد بر اثر سرطان از دنیا رفته بود، بازسازی خانه موجب پیدا شدن کیف پولش شد.

گفتنی است این مرد پس از پیدا کردن کیف پول آن را برای فرزندانش که در شهر دیگری ساکن بودند پست کرد تا به آنها ثابت کند، مادرشان به او تهمت زده است. این در حالی است که فرزندان این مرد پس از جدایی‌او از مادرشان با او ملاقات نداشته‌اند.

رکورد گوش دادن به موسیقی

اوهایو: یک مرد 49 ساله برای اینکه رکورد گوش دادن به موسیقی را بشکند، در حدود یکسال و نیم هر روز به یک آلبوم موسیقی گوش داد. این مرد برای اینکه رکوردشکنی‌اش را در انظار عمومی انجام دهد یک رستوران را انتخاب کرد و هر روز به این رستوران می‌رفت و با ضبط کوچکی که همراه داشت این آلبوم موسیقی را گوش می‌کرد. این در حالی بود که مشتریان این رستوران گمان می‌کردند او دیوانه است.

اما پس از گذشت 524 روز،‌ او به شعبه ثبت رکورد‌های جهانی برای جاودانه ساختن نامش در کتاب رکورد‌های گینس مراجعه کرد. البته هنوز مشخص نیست که کارشناسان این مرکز با درخواست او موافقت کنند، زیرا به عقیده برخی از منتقدان او در زمانی بسیار طولانی این اقدام را انجام داده است در صورتی که رکوردشکنان برای رکوردزنی چندین روز پیاپی بدون خواب و خوراک را در نظر می‌گیرند.

کد خبر 95973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز