سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که شغل خبرنگاری سخت و زیان آور است و باید با بیست سال سابقه کار بازنشسته شوند، گفت:

 ما در این ارتباط مطابق ضوابط عمل می‌کنیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی ذبیحی در نخستین نشست خبری خود افزود: وزارت ارشاد باید خبرنگاران مشمول این ضابطه را به سازمان تأمین اجتماعی معرفی کند و از نظر تأمین اجتماعی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون وزارت ارشاد افراد مشمول بازنشستگی سخت و زیان آور را معرفی می‌کند، اما شغل افراد را اعلام نمی‌کند.

وی در ادامه درباره حاضر نشدن در جمع خبرنگاران بعد از گذشت هشت ماه از پذیرفتن این مسئولیت گفت: در پی آن بودم تا با دستاوردهای خوب در جمع خبرنگاران حاضر شوم.

علی ذبیحی افزود: دستگاه‌ها، روش‌های مختلفی برای اطلاع رسانی برمی‌گزینند اما من این طور هستم تا کاری انجام نشده است مانور ندهم و اگر کاری شد اطلاع رسانی کنم.

وی گفت: رسانه‌های زیادی از من درخواست مصاحبه داشتند، اما من معمولاً عذر رسانه‌ها را خواستم و فرصت صحبت با آنها را پیش نیاوردم.

ذبیحی افزود: از این پس به واسطه دستاوردهای خوب سازمان تأمین اجتماعی حاضرم در هر موقعی حتی به صورت اختصاصی با رسانه‌ها مصاحبه کنم و سوالات ریز و درشت آنها را پاسخ دهم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چرا شما همواره سمت مشاور رئیس جمهور را به کار می‌برید، گفت: دوست دارم این سمت را داشته باشم.

ذبیحی در ادامه درباره استقلال سازمان تأمین اجتماعی از وزارت رفاه و احتمال الحاق به این وزارتخانه بعد از آمدن آقای محصولی گفت: بحث خارج از قانون و مقررات در این خصوص نداشتیم و نداریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره آمدن فتاح وزیر سابق نیرو به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: من هم مثل شما این خبر را شنیده‌ام.

کد خبر 95471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز