گروه حوادث: سارق زورگیر بعد از تصادف با یک خودروی پرشیا، به بهانه پرداخت خسارت مالک خودرو را به محلی خلوت کشاند و با تهدید چاقو، خودرو و اموال او را سرقت کرد

مدتی قبل ماموران پلیس از طریق گزارش‌های مردمی در جریان فعالیت یک زورگیر سابقه‌دار به نام وحید قرار گرفتند که با تهدید اسلحه و چاقو دست به سرقت و زورگیری می‌زد.

با شناسایی مخفیگاه این مرد، ماموران آنجا را زیرنظر گرفتند و متوجه وحید شدند که سوار بر یک خودروی پرشیا به این محل رفت‌وآمد می‌کرد. ماموران بعد از استعلام شماره پلاک پرشیا دریافتند که این خودرو سابقه‌ سرقت دارد و مالک آن مرد جوانی به نام حسین است که چند روز پیش با حضور در اداره آگاهی خبر از سرقت خودرواش داده است.

با مشخص شدن این موضوع، حسین به اداره آگاهی دعوت شد و در جریان تحقیقات گفت: مدتی قبل در یکی از خیابان‌ها با خودروی مرد جوانی به نام وحید تصادف کردم و خودروی من آسیب زیادی دید. از آنجایی که وحید در این تصادف مقصر بود قبول کرد که خسارت ماشینم را پرداخت کند برای همین از من خواست برای دریافت پول به محلی در خیابان پیامبر بروم.

روز قرار وقتی به این محل رفتم وحید و 2 نفر از دوستانش با قمه و شمشیر به من حمله کردند و با تهدید 3 میلیون تومان پول نقد، گوشی تلفن همراه و خودروی پرشیای مرا به سرقت برده و پا به فرار گذاشتند. من هم با مراجعه به پلیس، ماجرا را به ماموران اطلاع دادم و از وحید و همدستانش شکایت کردم.

بعد از اظهارات شاکی، دستور دستگیری وحید و همدستانش صادر شد و ماموران صبح 18 آبان‌ قدم به مخفیگاه او گذاشتند.با دستگیری سارق سابقه‌دار و 3 نفر از همدستانش در این محل،  ماموران در بازرسی مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح کمری، نارنجک دستی،  چندین قبضه چاقو و قمه،  دستگاه ساخت مشروبات الکلی، مقدار زیادی مواد‌مخدر و تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط کردند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: متهم اصلی این پرونده یک مجرم سابقه‌دار است که پیش از این به اتهام‌های سرقت مسلحانه، زورگیری و سرقت موتور سیکلت دستگیر و راهی زندان شده بود اما 2 ماه قبل بعد از آزادی از زندان فعالیت مجرمانه خود را از سر گرفته و با تشکیل باندی جدید، سرقت‌های خود را شروع کرده است.

سرهنگ محمدیان افزود: اعضای این باند در بازجویی‌ها به زورگیری از صاحب خودروی پرشیا اعتراف کردند و از آنجایی که احتمال می‌رود آنها از عوامل توزیع‌کننده مواد‌مخدر در سطح شهر تهران باشند، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 95087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز