معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تخفیف شهریه برای خانواده‌های چند دانشجویی، گفت: دانشگاه برای هر دانشجوی خانواده‌های چنددانشجویی 15 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

فریدون رهنما تاکید کرد: این میزان تخفیف بر شهریه ثابت و متغیر تاثیرگذار است.
وی همچنین درباره نقل و انتقال دانشجویان خانواده‌های چنددانشجویی افزود: نقل و انتقال دانشجویان خانواده‌های 3 فرزند دانشجو با رعایت مفاد بخشنامه نقل و انتقال، بدون هیچ محدودیتی به واحدهای درخواستی به جز واحدهای مناطق یک و 2 انجام می‌شود.
رهنما در ادامه گفت: در خانواده‌هایی که دارای 2 فرزند دانشجوی دانشگاه آزاد هستند، برای انتقال، دانشجو باید حداقل آخرین نمره فرد پذیرفته شده در نزدیکترین واحد دانشگاهی را کسب کند.
وی همچنین درباره صدور دانشنامه‌های جدید دانشگاه با شکل و محتوایی نو افزود: این دانشنامه که برای تمام واحدهای دانشگاهی یکسان است، علاوه بر طراحی جدید و زیبا، دارای جنبه های امنیتی بسیاری است که امکان شبیه‌سازی آن را به حداقل می‌رساند.
از جمله این که بر روی آنها هولوگرام ویژه دانشگاه به صورت چاپ گرم الصاق می‌شود و بر روی مندرجات آن نیز یک لایه شفاف امنیتی با نقش آرم دانشگاه توسط دستگاه های چاپ گرم کشیده می شود. معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشنامه‌های جدید فارغ‌التحصیلان دارای شماره سریال منحصر به فردی هستند که با کمک آن تمام مشخصات فارغ‌التحصیلی موجود در بانک اطلاعاتی قابل شناسایی و استخراج است.  وی همچنین گفت: به منظور افزایش سرعت و دقت در صدور دانشنامه‌ها، مرحله اول سیستم مکانیزه فارغ‌التحصیلان تهیه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
کد خبر 9474

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز