دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در زمین بارانی آزادی با غلبه بر شاهین بوشهر خود را به رده دوم لیگ رساند

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر، استقلال تهران میزبان سفیدپوشان بوشهری بود.

استقلال که در 4 بازی قبل خود تنها دو امتیاز کسب کرده بود عزم آن داشت که از این مسابقه سربلند بیرون آید اما تحقق این آرزو سهل نبود.

بازیکنان شاهین بوشهر در این بازی نشان دادند که کسب تساوی آنها مقابل پرسپولیس ناشی از  اتفاق نبود. آنها در طول بازی بسیار زیبا و دل‌نشین توپ را به حرکت درآوردند و پا به پای استقلال به حمله و دفاع پرداختند. حاصل این تقابل در نیمه اول تماشای یک بازی کلاسیک و نتیجه بدون گل بود.

اما استقلال در هر شرایطی استقلال است، تیمی با تجربه بالا. این مهم باعث شد تا در دقیقه 47 نیمه دوم شوت سرکش آرش برهانی با دفع ناقص دروزاه‌بان شاهین همراه باشد و همین یک اشتباه کافی بود تا عنایتی فرصت طلب توپ باد‌آورده را به گل اول تیمش تبدیل کند.
شاهینی‌ها که این نتیجه را باور نداشتند هنوز مات از این نتیجه بودند که اینبار آرش برهانی از یک زاویه بسته خیال صمد مرفاوی را راحت کرد.

شاهینی‌ها بعد از این گل به خود آمدند و دوباره به بازی باز و پاس‌کاری‌های خود روی آوردند که این مهم منجر به گل اول و آخر شاهین بوشهر در این بازی شد. این گل دقیقه 65 توسط احمدپوری، همان بازیکنی که گل‌اش منجر به نتیجه تساوی این تیم با پرسپولیس شد به ثمر رسید.

در ادامه بازی شاهینی‌ها مدام حمله کردند و استقلالی‌ها با ضد حمله جواب آنها را می‌دادند اما در نهایت با سوت پایان بازی این استقلال بود که با 27 امتیاز و یک امتیاز کمتر از سپاهان به مقام دوم رسید. در رده سوم ذوب‌آهن با حکم تفاضل گل کمتر از آبی‌پوشان قرار دارد.

کد خبر 94284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز