سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر، در مصاف با ذوب آهن اصفهان تن به دومین شکست این فصل خود داد.

به گزارش همشهری آنلاین، ذوب‌آهن در دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی به مصاف آبی‌پوشان میهمان خود آمده بود که طی یک قرار نانوشته بنا داشت خاطره تلخ دوم شدن در لیگ قبلی را با شکست دادن استقلال تلافی کند.

این انگیزه باعث شد تا سفیدپوشان اصفهانی بازی را توفانی آغاز کنند به گونه‌ای که در همان ثانیه‌های نخستین بازی تیردوازه استقلال ناجی محمدی، دروازه‌بان این تیم شد. اما بعد از دقایقی بازی تا حدودی به تعادل رسید هر چند که توپ و میدان در این نیمه بیشتر در اختیار ذوبی‌ها بود. در این نیمه استقلالی‌ها که راه‌های هجوم به دروازه حریف را بسته می‌دیدند به شوت از راه دور روی آوردند و انصافا نیز در این کار خوب عمل کردند به گونه‌‌ای که سه شوت کاپیتان این تیم و جان‌واریو همگی بوی گل می‌داد اما در نهایت این خلعتبری نا‌آرام بود که در دقیقه 23 بازی با سماجت خود باعث دفاع استقلال را دور زد و با شوتی نسبتا آرام گل برتری تیم‌اش را به ثمر رساند.

نیمه نخست بازی متعلق به ذوب‌آهن بود و آنها در این نیمه توانستند پیروز میدان باشند اما نیمه دوم تقریبا در دست استقلال بود و ذوبی‌ها دل خوش به معدود ضد حمله‌های کم جان خود بودند. شرایط این نیمه به گونه‌ای رقم خورد که تقریبا دروازه‌بان استقلال بی‌کارترین بازیکن زمین بود اما آنها هرگز نتوانستند از این برتری استفاده کنند. به نظر می‌رسد که این دامی  بود که ذوبی‌ها برای آبی‌پوشان گسترانده بودند چرا که دفاع چند لایه آنها اجازه هیچ خودنمایی به استقلالی‌ها نداد تا اینکه سرانجام بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید تا اینگونه، آبی‌پوشان صدر نشین به زیر کشیده شده و در پایین‌تر است سپاهان قرار گیرند، ذوب‌آهن نیز با امتیار مساوی با استقلال بعد از  این تیم در جدول قرار گرفت.

کد خبر 93832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز