جمعه ۸ آبان ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه موسیقی مهتاب به سرپرستی احسان ذبیحی فرو آواز مجتبی عسگری در ساعت 20 روزهای 17 و 18 آبان در تالار وحدت به اجرای کنسرت خواهد پرداخت

احسان ذبیحی‌فر آهنگساز و سرپرست گروه مهتاب که پیش از این آلبومی با عنوان«سایه روشن مهتاب» را با صدای بیژن کامکار به بازار موسیقی عرضه کرده بود، ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:این کنسرت با عنوان«چهره زرد مرا بین و مرا هیچ مگو» برگزار می‌شود که مصرعی از شعر یکی از قطعات برنامه است. این برنامه  در دوبخش برگزار می شود که قسمت اول آن در دستگاه همایون و با اجرای قطعات«می تراود مهتاب»، «هیچ مگوی»، «چهار مضراب سرخوشان» و «دلدار» همراه است.

این نوازنده کمانچه و‌آهنگساز درباره قطعات اجرا شده در بخش دوم برنامه گروه مهتاب گفت: بخش دوم برنامه نیز در مایه دشتی خواهد بود که شامل قطعات«غزال»، «دشت شقایق»، «شاید»و «شادی دوست» می شود. در هر دوقسمت برنامه علاوه بر قطعات ذکر شده آوازهایی نیز اجرا می‌شود. آهنگسازی بخش اول را ذبیحی فر و  قسمت دوم را نیز حامد افشاری ساخته است.

در گروه مهتاب  حمید قنبری(تنبک)، مجید بوربور(دف)، سلماز بدری(سنتور)، احسان امامی(تار)، ترگل خلیقی(رباب و تار)، آذرنوش خدامی(عود)، شیما شاه محمدی(قیچک)، حامد افشاری(قیچک بم)، مجتبی عسگری(خواننده)  احسان ذبیحی‌فر را به عنوان نوازنده کمانچه وآهنگساز وسرپرست گروه همراهی می‌کنند.

کد خبر 94029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز