مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه شهری: با اجرای طرح تغییر ساعات کاری، فعالیت مترو از ساعت 5:30 صبح شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: براساس طرح تغییرات ساعات کار، زمان شروع فعالیت مراکز انتظامی و صنایع 6:30 صبح خواهد بود به همین دلیل، مترو هم درخطوط داخلی وهم خط 5 (تهران – کرج ) از ساعت 5:30 صبح با تمام ظرفیت کار خود را آغاز خواهد کرد.

ربیعی افزود: طرح تغییر ساعت کار ادارات و مراکز آموزشی به توزیع سفرها کمک کرده و مانع ازدحام مسافران مترو در ساعت پیک می‌شود.

وی همچنین در مورد میزان تاخیرها در مترو گفت: متأسفانه میزان تاخیرهای خط 5 مترو در مهرماه امسال نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است چنانچه هم‌اکنون به ازای حرکت هر قطار به‌طور متوسط میزان تاخیرها در خط تهران- کرج 20 ثانیه است حال آنکه سال گذشته میزان تاخیرها در این خط به ازای هر حرکت به‌طور متوسط 13 ثانیه بود.

ربیعی افزایش تاخیرهای مترو در خط 5 را به‌دلیل فرسودگی ناوگان و ازدحام جمعیت دانست و ابراز امیدواری کرد که با ورود واگن‌های جدید میزان تاخیرها و ازدحام مسافران در این خط کاهش یابد.

وی افزود: در خط یک متروی تهران نیز  به‌دلیل کمبود ناوگان، برخی از قطارها به سمت شمال تا انتهای مسیر را طی نمی‌کنند و از ایستگاه حقانی باز می‌گردند، بنابراین میزان متوسط تاخیرها در این خط از 6 ثانیه به 10 ثانیه افزایش یافته که امیدواریم با ورود واگن‌های جدید مترو بتوانیم در ایستگاه‌های تازه بهره‌برداری شده نیز مانند سایر ایستگاه‌ها خدمات رسانی کرده و سرفاصله حرکت قطارها را در این ایستگاه‌ها کاهش دهیم.

کد خبر 93124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز