دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس در آستانه نخستین بازی تیم پرسپولیس پس از قبول مسئولیت وی بیانیه‌ای صادر کرد وی همچین دیداری با افشین قطبی داشت.

به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه کاشانی آمده است: توفیق الهی یار شده تا دگر بار ردای خدمتگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و شما بزرگواران بر تن کنیم و انشاءا... تعالی با کمک خداوند منان و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شما خوبان با کسب بهترین نتایج ممکن در قطور دفتر این باشگاه سطری باشیم ماندنی، نه حاشیه‌هایی از یاد رفتنی!

آنچه تا این مرحله از فصل جاری گذشت، اگر چه رضایت کامل شما را جلب نکرد اما تلاش و زحمات فراوانی بود که از سوی همه ارکان محترم باشگاه برای قهرمانی پایان فصل تیم محبوب پیروزی کشیده شد.

شما عزیزان اینک می‌دانید اگر صخره و سنگ در مسیر رودخانه زندگی نباشد صدای آب به هیچ وجه دلنشین نخواهد بود. پس برای شنیدن آوای خوش قهرمانی در واپسین روز فصل، همه با هم کمر همت ببندیم و برخلاف لحظه‌ها که رفتنی هستند خاطرات ماندنی از خود به یادگار بگذاریم.

تا فردا که اولین بازی این فصل تیم همیشه قهرمان پیروزی را درکنار پرشور و هیجان شما در ورزشگاه آزادی به تماشا خواهیم نشست، خداوند یار و نگهدارتان.

دیدار با قطبی

همچنین حبیب کاشانی و افشین قطبی، دوشنبه در جلسه‌ای با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در این جلسه گفت: مدت‌ها بود به دنبال فرصتی برای دیدار با کاشانی بودم و بازگشت وی به پرسپولیس را به فال نیک گرفتم و فکر کردم بهانه بسیار خوبی برای این ملاقات است.

افشین قطبی با اشاره به نحوه ورود و معرفی‌اش به فوتبال ایران و حمایت‌های حبیب کاشانی از وی گفت: بدون تعارف باید بگویم ایشان به گردن من حق بزرگی دارند و هیچ وقت حمایت‌‌های کاشانی را در سخت‌ترین روزهای لیگ هفتم فراموش نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بازگشت حبیب کاشانی به باشگاه پرسپولیس را به فال نیک گرفت و افزود: هواداران پرسپولیس از این به بعد باید منتظر روزهای بسیار خوبی برای این تیم بزرگ باشند.

قطبی تصریح کرد: کاشانی می‌تواند این تیم را دوباره به قله برساند. هواداران پرسپولیس حتی باید منتظر روزهای خوبی در بازی‌های آسیایی باشند.

حبیب کاشانی نیز در این دیدار با آرزوی موفقیت برای افشین قطبی در تیم ملی فوتبال کشورمان، افتخار آفرینی تیم ملی فوتبال کشورمان را آرزوی قلبی هر ایرانی دانست و برای همکاری و تعامل هرچه بیشتر با باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشور، اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 92096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز