همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پاکسازی تمام نقاط آلوده تهران تا پایان مهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرتیپ عزیزالله رجب زاده در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 240 نقطه آلوده در سراسر تهران که محل تجمع معتادان، فروشندگان مواد مخدر و مجرمان است شناسایی شده که 80 نقطه آن تاکنون پاکسازی و 70 نقطه دیگر تا یک ماه آینده توسط پلیس پاکسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: 14 منطقه که جزء مناطق جرم خیز تهران است به دلیل گستردگی توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پاکسازی می‌شوند که از این میان تاکنون دو منطقه شامل منطقه هرندی و منطقه دره فرحزاد پاکسازی شده است. پس از پاکسازی، شهروندان دیگر شاهد تجمع مجرمان در این مناطق نخواهند بود و مسئولیت کامل پاکسازی این مناطق بر عهده شخص بنده است.

سرتیپ رجب زاده از پاکسازی 260 بیغوله در منطقه هرندی تهران خبر داد و اظهار داشت: 365 بیغوله در این منطقه شناسایی و 260 بیغوله آن تاکنون تخریب شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به این سئوال که آیا امحای مواد مخدر با هماهنگی محیط زیست انجام می‌شود یا خیر گفت: امحای مواد مخدر به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انتقال یافته است.

وی در رابطه با برنامه‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ در هفته ناجا گفت: 9 نمایشگاه در هفت فرهنگسرا برپا می‌شود و همچنین در هفته ناجا با برپایی نمایشگاههای مختلف پلیس اقدام به ارائه خدمات ویژه نظام وظیفه و تشخیص هویت می‌کند.

سردار رجب زاده گفت: افرادی که اموال آنها به سرقت رفته است می‌توانند در هفته ناجا برای یافتن اموال خود به نمایشگاههای نیروی انتظامی مراجعه کنند.

کد خبر 92061

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز