همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در احکام جداگانه‌‌ای رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران را منصوب کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با صدور احکام جداگانه‌ای، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سرتیپ پاسدار  سیّدمحمدحسین زاده حجازی را به سمت معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده را به سمت فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن احکام صادره به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده  جنابعالی را به سمت "رئیس سازمان بسیج مستضعفین" منصوب می‌کنم.
همّت و تلاش را بر ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور قویتر و سازمان یافته تر مردم بویژه جوانان عزیز در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی قرار دهید و انتظارات گفته شده را با حرکت علمی و نو از جمله در بسیج اقشار، برآورده سازید.

از تلاش‌های مخلصانه حجت الاسلام حسین طائب در تصدی این مسئولیت قدردانی و تشکر می کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
12/مهر/1388

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار سیّدمحمدحسین زاده حجازی
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به تجارب مفید و ارزنده در مسئولیت‌های ستادی و عملیاتی، شما را به سمت "معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح" منصوب می‌کنم.

از زحمات مخلصانه و ارزشمند سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در طول تصدی این مسئولیت قدردانی و تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
12/مهر/1388

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی

به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به حُسن سوابق خدمتی، جنابعالی را به سمت "جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" منصوب می‌کنم.

انتظار می رود، در ایفای این مسئولیت مهم، همه همّت و تلاش خود را در جهت ارتقاء سطح آمادگی‌ها در اجرای مأموریت‌های محوله به سپاه با نظر فرمانده کل سپاه بعمل آورید.

از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ سیّدمحمدحسین زاده حجازی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
12/مهر/1388

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظر به تجارب و سوابق خدمتی، شما را به سمت "فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود آمادگی‌ها و توان رزم نیرو را با رعایت دقیق الزامات و آئین نامه‌های کاری به سطح مطلوب برسانید.

از زحمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ حسین سلامی در این مسئولیت قدردانی و تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
12/مهر/1388

کد خبر 92022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز