جمعه ۱۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

گروه سیاسی: یکشنبه 19 مهرماه دومین همایش مقابله با عملیات روانی با عنوان بررسی ابعاد جنگ نرم در سالن همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود

این همایش‌ها از سال گذشته و ازسوی ستاد کل نیروهای مسلح تدارک دیده شده است. نخستین همایش، روز 20 اسفندماه سال گذشته برگزارشد که سخنران اصلی آن محمدحسین صفارهرندی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

سردار مسعود جزایری با اشاره به اینکه پیروزی در جنگ نرم نیازمند همکاری و همفکری اندیشمندان جامعه است از برگزاری سلسله هم اندیشی‌های جنگ نرم خبر داد و گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از سال‌ها ناتوانی در عرصه جنگ سخت علیه ملت مسلمان و دلیر ایران، به جنگ نرم روی آورده‌اند تا بلکه از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند. معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، نخبگان را در اولویت جامعه مخاطبان دشمن در جنگ نرم دانست.

وی تشکیل ستاد بررسی ابعاد جنگ نرم توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح را فرصت مناسبی برای تبادل دانش و تجارب استادان و فرهیختگان کشور در این حوزه خواند.

درباره اهداف برگزاری این همایش‌ها و راهکارهایی که برای جنگ نرم به‌ویژه در پی بروز حوادث پس از انتخابات پیش‌بینی شده است، گفت‌وگویی با سردار جزایری انجام داده‌ایم که در شماره‌های آینده روزنامه همشهری خواهید خواند

کد خبر 92401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز