همشهری آنلاین: مادر یک دختر بچه هفت ساله استرالیایی که از گرسنگی جانش را از دست داد، به خاطر قتل فرزندش به حبس ابد محکوم شد.

خبرگزاری آلمان از سیدنی در استرالیا گزارش داد، پدر 47 ساله این دختر که همسرش را به سهل‌انگاری در نگهداری از این دختر بچه سرزنش می‌کند هم به قتل غیرعمد و 12 سال حبس بدون امکان عفو مشروط محکوم شد. این دختر بچه هنگام مرگ در سال 2007 فقط 9 کیلوگرم وزن داشت.

پزشکان به دادگاه گفتند این بدترین پرونده سوءتغذیه بود که تاکنون دیده‌اند. یکی از آنها گفت، سر این کودک "جمجمه‌ای پوشیده در پوست" بود.

The girl known as Ebony was starved to death in her home (ABC)

هیچ یک از محکومان در روند دادگاه پنج هفته‌ای احساساتی از خود بروز ندادند. سه فرزند دیگر این زوج به مددکاری سپرده شده‌اند.

قاضی هنگام صدور رای، این مادر 35 ساله را "سرد، سنگدل، بی‌رحم و بی‌عاطفه نسبت به دختر کوچکش" توصیف کرد، زیرا "شاهد رنج او در دوره‌ای طولانی بوده و تصمیم گرفته هیچ کاری برای کمک به او نکند."

این زوج در دادگاه پذیرفتند به پلیس دروغ گفته‌اند که دخترشان، با نام مستعار ابونی شب پیش از فوتش در خانه‌شان در هاکس نست، نیو ساوت ویلز، خوشحال و سلامت بوده است. به این خاطر فقط نام مستعار این دخترک ذکر می‌شود تا هویت برادر و خواهران او فاش نشود.

پزشکان گفتند ابونی مرگی رنج‌آور را تجربه کرده است و در روزهای پایانی زندگی‌اش نیمه هوش بوده است.

این پرونده ناراحت‌کننده سر و صدای زیادی به پا کرد، زیرا به مددکاران اجتماعی خبر داده شده بود که این کودک درمانده از دو سالگی در معرض آسیب بوده و اخبار بسیاری درباره او در دست داشته‌اند، اما به واقع هیچ‌گاه در پنج سال آخر عمرش به دیدن او نرفته بودند.

کد خبر 91767

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز