همشهری آنلاین: خانواده مادر پسر گم‌شده‌ای که پس از مورد پرسش قرار گرفتن بوسیله نانسی گریس،مجری سی ان ان خودش را کشته بود از او و این شبکه تلویزیونی شکایت کردند.

به گزارش فرانس‌پرس خانواده ملیندا داکت شکایتی در مورد خطای منجر به مرگ در فلوریدا به دادگاه تقدیم کرده‌اند، برنامه " اخبارتیتر شده" (Headline News) سی ان ان و گریس - را که به خاطر تکنیک مصاحبه تهاجمی و قاطعانه‌اش مشهور است، مسئول مرگ فرزندشان دانسته‌اند.

داکت 8 سپتامبر (17 شهریور) پس از اینکه در برنامه گریس - دادیار پیشین - در مورد ناپدیدشدن پسر دوساله‌‌اش مورد سوال قرار گرفت با شلیک گلوله خودکشی کرده بود.

وکلای والدین داکت در شکایت‌نامه خود که در لیک کانتی فلوریدا تسلیم دادگاه شده، اظهار کرده‌اند که از اتهاماتٰ، سوالات و تهاجم لفظی مجری برنامه که به طور واضح قصد متهم کردن تلویحی مادر در  قتل پسرش را داشت، مبهوت شده بودند.

نانسی گریس مجری برنامه سرخط اخبار

Headline News شبکه سی ان ان، در بیانیه‌ای اعلام کرد از گریس حمایت می‌کند، اما اظهارنظری در مورد اتهامات وارد شده نکرد. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های محلی ملیندا داکت مظنون اصلی در ناپدیدشدن پسرش در مرداد ماه گذشته است.

نانسی گریس که سابقه حرفه‌ای موفقی در زمان دانشجویی به عنوان دادیار پس از قتل نامزدش را پشت سر دارد، در برنامه تلویزیونی روزانه‌اش یکی از طرفداران صریح‌الهجه حقوق قربانیان است.

کد خبر 9087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز