حامد فرح بخش: دلموس کولوین قاتل سریالی زنان خیابانی که به ده‌ها فقره قتل زنان خیابانی متهم شده است به قتل 6 زن اعتراف کرده‌است.

دلموس کولوین شیوه جنایت‌هایش را با خونسردی برای ما تشریح کرد، این را استو فورستر رییس  پلیس تولدو، شهری که تمامی جنایتها در آن رخ داده است می‌گوید و می‌افزاید او پس از تزریق مورفین ، قربانیان خود را خفه می‌کرده است.

رییس پلیس تولدو می‌گوید جستجو برای یافتن انگیزه ای عجیب و غریب برای این جنایتکار خنده دار به نظر می‌رسد، انگیزه او مثل بسیاری از قاتلان سریالی زنان خیابانی ساده و پیش پا ا‌فتاده است ، او با زنان خیابانی و سطح پایینی در ارتباط بوده است که مورد تنفر جامعه بوده اند ، او نیز مانند تمامی افراد جامعه از این زنان بدبخت تنفر داشته است  وخودش را به خاطر ارتباط با چنین آدمهایی همیشه سرزنش می‌کرده است و  برای آنکه نشان دهد که از آنها برتر است ، دست به قتل آنها زده است.

رییس پلیس به نامه‌ای به نامه ای اشاره می‌کند که کولین در هنگام زندانی شدن برای یک زن خیابانی که با وی در ارتباط بوده است نوشته است و در آن ادعا کرده است  برای این زنان کثیف هیچ ارزشی قائل نبوده است و به نظر او آنها درست مثل کرمهایی هستند که زیر پا باید له شوند.

تام روس، جرم‌شناسی که ساعتها با این قاتل مخوف مصاحبه کرده است در گفتگو با مطبوعات می‌گوید: کالوین به من گفت که او فکر می‌کرده است که با این قتل‌ها  برتری خودش را به این زنان بی ارزش نشان می‌دهد( من آنها را می‌کشتم چون می‌خواستم نشان بدهم که زندگی آنها در دستان من است  و من اسیر و برده آنها نیستم).

اعتراف به ششمین جنایت

به گزارش مطبوعات ، متهم روز پنجشنبه در جریان بازجویی‌ها  به اتهام قتل جاکی سیمپسون 33 ساله که بدنش در 23 آوریل 2003 کشف شد ، ملیسا وبر 37 ساله که جسد وی در 9 می‌2005 کشف شد ،  لیلی سومر 43 ساله که جسدش را پلیس در 8 آوریل 2002 پیدا کرد، ژاکلین توماس 42 ساله که جسد وی نیز در 2 سپتامبر 2000  پیدا شد، والری جونز 38 ساله که بدنش در 5 ژوئن 2000 کشف شد به قتل ششمین زن به نام دورتا واتزل اعتراف کرد ، جسد این زن خیابانی  در 5 آگوست 2000 بوسیله مردی که با سگش در حال قدم زدن در کنار رودخانه جنوب تولدو بود پیدا شد.

بررسی‌های صورت گرفته بر روی اجساد قربانیان پس از پیدا شدن اجسادشان نشان می‌دهد که همگی آنها خفه شده و اجساد آنها در لابلای پتو پیچیده شده  است.به گفته بازپرس پرونده ، با اعترافی که متهم روز پنجشنبه انجام داد شمار قربانیان  به شش نفر رسید که بر طبق قانون وی باید به شش بار مرگ محکوم شود اما به دلیل  توافقی که قبلا با متهم صورت گرفته بود در صورت اعتراف وی به جنایتهایش برای وی حکم اعدام صادر نخواهد شد.

به گفته وی بررسی‌ها درباره زنان خیابانی دیگری نیز که به قتل رسیده اند همچنان ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که شمار قربانیان بسیار بیشتر از اعترافات کنونی وی باشد. بازپرس پرونده گفت اکنون دستور انجام آزمایشات DNA صادر شده است تا به این وسیله زنانی که به وسیله این قاتل سریالی  به قتل رسیدشناسایی شوند.

کد خبر 5528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز