پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۸۵ - ۰۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرد مسلح آمریکایی با وارد شدن به یک دبیرستان در کلورادو شش دانش آموز را گروگان گرفت.

به گزارش رویترز، با وجود تلاش ماموران پلیس برای آزادی بدون خونریزی دانش آموزان، یک دختر 16 ساله بر اثر شلیک گلوله مرد مهاجم جان خود را از دست داد.

هنگام ورود مرد مهاجم که بین 30 تا 50 سال سن داشت به دبیرستان "پلات کانیون" ، صدها دانش آموز با دیدن اسلحه در دستان وی از مدرسه به سرعت خارج شدند اما این مرد با ورود به یکی از کلاسهای طبقه دوم شش دختر را به گروگان گرفت.

وی که مشخص نیست به چه علت دست به این کار زده است از صبح تا حدود ساعت 4 بعد از ظهر با ماموران پلیس که منطقه را کاملا محاصره کرده و مدارس اطراف را تخلیه کرده بودند در مذاکره بود اما بعد از آن ارتباطش را با آنان قطع کرد.

به محض قطع شدن ارتباط ماموران پلیس تصمیم گرفتند که به کلاس مورد نظر حمله کنند اما قبل از آنکه از دست آنان کاری بر آید مرد مهاجم ابتدا یک دختر را به شدت مجروح کرده و سپس خودکشی کرد.

ظاهرا این مرد با تهدید ماموران پلیس به داشنتن بمب در کوله پشتی اش و انفجار آن سعی کرده بود از ورود ماموران به کلاس گروگانها جلوگیری کند که در نهایت با حضور ناگهانی و  پر تعداد ماموران، خودکشی کرد.

دخترک مجروح که "امیلی کیس" نام داشت پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و نام خود را به عنوان تنها کشته این ماجرا ثبت نمود.

انگیزه این مرد و هویتش هنوز توسط ماموران فاش نشده است.

کد خبر 4935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز