مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه 6 گفت: تمامی معابر و خیابان های محدوده دانشگاه تهران که مراسم نماز عید فطر در آنها برگزار شد، تا ساعت 30: 10 به طور کامل نظافت و پاکسازی شد.

مهندس مصطفی سلیمی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار داشت: مراسم نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب حدود ساعت 30: 9 به اتمام رسید و 15 دقیقه خروج نمازگزاران از محدوده دانشگاه به طول انجامید و بعد از آن نیروهای شهرداری عملیات نظافت و پاکسازی خیابان ها را ظرف 45 دقیقه انجام دادند.

وی افزود: بعد از خروج نمازگزاران، نیروهای راهنمایی و رانندگی به مدت 30 دقیقه از ورود خودرو به معابر برگزاری نماز جلوگیری کردند و دراین زمان نیروهای شهرداری بدون حضور خودروها و تردد آنها کار پاکسازی را به سرعت به پایان رساندند.

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه خودروهای خدمات موتوری و همچنین خودورهای بازیافت به منظور جمع آوری زباله ها که حدود 98 درصد آن کاغذ و روزنامه است در تمام مراحل حضور داشتند بیان داشت: در آماده سازی محدوده دانشگاه برای برگزاری نماز عید سعید فطر ، 200 نیروی کارگری، 10 دستگاه جاروی مکانیزه ، 10 تانکر شستشوی معابر ، 5 دستگاه جدول شوی و 5 دستگاه واتر جت حضور داشتند و تمامی خودروها ازشب گذشته در محل مستقر شده بودند.

وی افزود : تمامی جداول محدوده دانشگاه به تازگی و برای برگزاری نماز عید فطر ، رنگ آمیزی شدند اما به دلیل بارندگی و ایجاد لک بر روی آنها ، امروز صبح شستشو شدند.

سلیمی همچنین به حضور نیروهای گشت انتظام نیز اشاره کرد و گفت : خدروهای سد معبر و گشت انتظام به منظور جلوگیری از حضور دستفروشان در محدوده برگزاری نماز حضور داشتند و از ایجاد سد معبر دراین محدوده به خوبی جلوگیری کردند.

شهردار منطقه 6 با اشاره به اینکه مناطق 2 ، 7 ، 11 و 12 به عنوان مناطق معین با منطقه 6 همکاری لازم را به عمل آوردند اظهار داشت : تمامی مناطق 22 گانه نیز در محل های تعیین شده ، ایستگاه صلواتی دایر کرده و با شربت و شیرینی از نمازگزاران پذیرایی کردند.

وی به خیل انبوه جمعیت نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : در زمان برگزاری نماز جمعه ، تنها ناحیه 2 منطقه 6 ، از شمال خیابان فاطمی ، از شرق خیابان فلسطین ، از غرب خیابان کارگر و از جنوب خیابان انقلاب درگیر مراسم است اما امروز جمعیت بسیاری حضور داشتند به گونه ای که نواحی 3 و 1 نیز شاهد حضور نمازگزاران در محدوده های خود بودند به ویژه در امتداد خیابان فلسطین که تا میدان ولی عصر (عج) نیز صفوف نماز امتداد یافته بود.

کد خبر 90832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز