دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

گروه ورزشی- ناصر قراگزلو: دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند،شاید جدالی نابرابر که بدون‌شک میزبان در فکر شکست و کسب 3 امتیاز برای رسیدن به صدر جدول است.

تیم شوک‌زده شاهین بوشهر به خاطر حضور محمود یاوری بسیار امیدوار است تا نتایج بد گذشته را جبران کند؛ تیمی که در 5 بازی گذشته هیچ موفقیتی کسب نکرده هر چند شرایط آنها به گونه‌ای است که در دیدار برابر پرسپولیس برایشان تفاوتی ندارد که 3 امتیاز بازی را به دست آورند و تنها درصددند با تفکرات محمود یاوری نتیجه دلخواهی در ورزشگاه آزادی کسب کنند.

در سوی دیگر پرسپولیس، تیمی که در دیدار با ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی فصل گذشته یک امتیاز قابل‌قبول را به دست آورد و این بار درصدد است از رویارویی با تیم بوشهری بهترین بهره را ببرد.کرانچار در دیدار برابر شاهین بوشهر نمی‌تواند از بازیکنانی نظیر هوار ملامحمد، محسن خلیلی، محمد منصوری و تیاگو استفاده کند. از جمع چهار بازیکن نامبرده تنها تیاگوی برزیلی مصدوم است، اما سرمربی کروات پرسپولیس به خاطر عدم‌آمادگی بدنی این بازیکنان ترجیح داده از آنها در دیدار برابر شاهین‌بوشهر استفاده نکند. سرمربی کروات پرسپولیس بار دیگر روش 1-3-2-4 را در دستور کار شاگردان خود برای دیدار با شاهین‌بوشهر قرار خواهد داد.

کرانچار: امیدوارم تغییرات شاهین‌بوشهر به ضرر ما تمام نشود

سرمربی پرسپولیس که به تعبیر بیشتر کارشناسان در مدت زمان حضورش در پرسپولیس توانسته تغییرات مثبتی را در این تیم به وجود آورد در رابطه با دیدار با شاهین بوشهر می‌گوید: «برخلاف بعضی‌ها اعتقاد دارم شاهین تیم خوبی است و با آمدن یاوری در کادر فنی این تیم تغییرات عمده‌ای داشته که امیدوارم این موضوع به ضرر ما تمام نشود.» وی افزود: «تیمی که دچار تغییرات می‌شود همیشه خطرناک‌تر است. بازیکنان شاهین می‌خواهند خودشان را به سرمربی تیم‌شان نشان بدهند. از سوی دیگر سرمربی جدید نیز دوست دارد در اولین بازی، نتیجه لازم را به‌دست آورد به همین دلایل شرایط برای پرسپولیس برای رویارویی با شاهین بوشهر سخت می‌شود.»

کرانچار تاکید می‌کند: «در ورزشگاه آزادی 90 دقیقه بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.» این مربی در رابطه با شایعه اختلافش با شیث رضایی گفت: «من با این بازیکن هیچ مشکلی ندارم و مانند سایر بازیکنان به او نگاه می‌کنم. قطعا هر فردی که بهتر باشد با نظر کادر فنی به میدان خواهد رفت.» کرانچار در رابطه با انتقادهایی که نسبت به برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله میثم بائو می‌شود، توضیح می‌دهد: «من به بائو اعتقاد دارم. او 70 درصد آماده است و فقط نیاز به آرامش دارد تا صد درصد آماده شود. از سوی دیگر اعتقاد دارم نباید عملکرد یک بازیکن را فقط گل زدن دانست، چون کارهای تیمی بسیار مهم‌تر و حائزاهمیت‌تر است.»

محمود یاوری: به برد پرگل پرسپولیس اصلا فکر نمی‌کنم

بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در رابطه با دیدار با شاهین بوشهر، تغییرات اخیر در راس کادر فنی این تیم را نقطه قوت حریف می‌دانند و محمود یاوری سرمربی جدید تیم شاهین بوشهر را حریف اصلی تیم‌شان می‌شناسند؛ سرمربی با تجربه‌ای که تجربه 39 سال مربیگری را در کارنامه خود دارد. محمود یاوری اما در گفت‌وگویی با همشهری در رابطه با بازی پرسپولیس به سئوالات ما پاسخ می‌دهد.

  • چرا بسیاری از بازیکنان پرسپولیس رقیب اصلی‌شان را در دیدار امروز به جای بازیکنان شاهین بوشهر، محمود یاوری می‌دانند؟

از لطف بازیکنان پرسپولیس متشکرم اما قطعا قدرت یک تیم به همه عناصر آن بستگی دارد و به یک بازیکن یا یک مربی محدود نمی‌شود.

  • در مدت زمان کوتاه حضورتان توانسته‌اید تغییرات محسوسی در شاهین بوشهر به وجود بیاورید.

به زمان نیاز دارم که تیمم را بسازم و سعی دارم شاهین‌بوشهر را بهتر از تمام ادوار گذشته‌اش کنم.

  • برخی برخلاف نظر شما اعتقاد دارند پرسپولیس ستاره‌هایش را از دست داده و به مراتب ضعیف‌تر از فصل قبل شده است؟

من موافق این ایده نیستم، چون اعتقاد دارم شاید پرسپولیس ستاره‌هایی را از دست داده باشد اما بازیکنان موثری را به خدمت گرفته که این بازیکنان به معنای واقعی یک فوق ستاره هستند و حضور چنین بازیکنانی قطعا باعث موفقیت پرسپولیس خواهد شد.

  • در رابطه با بازی پرسپولیس شکست احتمـــالی و پرگل برابر میزبان نمی‌ترسید؟

من می‌خواهم تجربه را به تیمم تزریق کنم و به همین دلیل نیز در حال سازندگی این تیم هستم اما در رابطه با نتیجه بازی اصلا به باخت پرگل مقابل پرسپولیس و مسائلی از این دست فکر نکردم، چون بیشتر به موارد مثبت تیم فکر می‌کنم تا موارد دیگر.

کد خبر 90408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز