دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 و 30 دقیقه دیدار خود را در ورزشگاه فولادشهر آغاز کردند که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

2 تیم بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند؛ اما در نیمه دوم پرسپولیس در دقیقه 53 توسط کریم باقری و شوت محکم این بازیکن به گل رسید؛ اما 5 دقیقه بعد سید محمد حسینی، مدافع پیش تاخته ذوب‌آهن توپ حاصل از یک اوت دستی را به گل تبدیل کرد و کار را به تساوی کشاند.

در ادامه مسابقه ذوب‌آهن روی 2صحنه و با شوت‌های خطرناک فرهادی و مسلمان دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد.

ذوب‌آهن همچنین در دقیقه 93 توسط کاسترو یک موقعیت مسلم گلزنی را با بی دقتی این بازیکن از دست داد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

علیرضا فغانی قضاوت بازی را برعهده داشت و به به مصطفی صالحی‌نژاد و محسن مسلمان از ذوب‌آهن و مجتبی شیری و محمد پروین از پرسپولیس اخطار داد.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید محمد حسینی، محمد صلصالی، فرشید طالبی، حسن اشجاری، مصطفی صالحی‌نژاد، قاسم حدادی‌فر (56-ایگور کاسترو)، محمد منصوری، اسماعیل فرهادی، کیوان امرایی (40-محسن مسلمان) و محمد قاضی (86-سینا عشوری)
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

ترکیب پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، نبی‌الله باقری‌ها، علیرضا محمد، مجتبی شیری، عادل کلاه‌کج (72-حمیدرضا علی‌عسگر)، کریم باقری، حسین بادامکی، محمد پروین (67-وسلی برزیلیا)، میثم بائو و هادی نوروزی (76-مجتبی زارعی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار

تساوی استیل آذین و راه آ‌هن شهرری 
 
دیدار دو تیم استیل آذین و راه آهن شهرری با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این دیدار که در هفته پنجم لیگ باشگاه های برتر برگزار شد تیم استیل آذین در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی با ضربه علی کریمی به گل رسید.

تیم فوتبال راه آهن شهرری گل خورده را در نیمه دوم بازی جبران کرد و دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند. 

دیدار صبای قم و مس کرمان

دیدار تیم‌های صبای قم و مس کرمان با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده کرمان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های صبای قم و مس کرمان در هفته پنجم لیگ‌برتر از ساعت 21 در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز شد و در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود مس کرمان به پایان رسید.

گل های مس را در این بازی پیروز قربانی در دقیقه 59، فراز فاطمی 73 و مهدی رجب‌زاده در دقیقه 90 به ثمر رساندند و تک گل صبا را عباس محمدرضایی در دقیقه 3 وارد دروازه مس کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده هدات ا... ممبینی بود. وی به مارسیو جیوانی از مس کارت زرد نشان داد و  مرتضی اسدی از صبا را با نشان دادن کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

اخراج نصرتی و پیروزی پیکان مقابل تراکتورسازی در قزوین

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان قزوین در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

«توانا»، دیدار تیم های پیکان و تراکتورسازی از هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شهید رجایی قزوین آغاز شد و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

تک گل این دیدار را ایمان رزاقی در دقیقه 4 برای پیکان به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان بود. وی محمد نصرتی از تراکتورسازی را با نشان دادن کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

تیم‌های فولاد و سپاهان به تساوی رسیدند

 دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان که از ساعت 21 در ورزشگاه اختصاصی فولاد آغاز شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قضاوت این دیدار که از هفته پنجم برگزار شد، بر عهده نوید مظفری بود. وی در این دیدار به بهمن طهماسبی و احسان حاج صفی از سپاهان اصفهان کارت زرد نشان داد.

استقلال و سایپا:

تیم‌‌های استقلال و سایپا در نیمه اول با نتیجه بدون گل به کار خود پایان دادند.

این دیدار که از ساعت 22و 30 دقیقه در حضور 50هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد، در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

استقلال در این مسابقه با حملات خود چندین‌بار دروازه حریف را تحت فشار قرار داد که هر بار این موقعیت‌ها بی‌ثمر ماند تا این نیمه در پایان با نتیجه بدون گل تمام شود.

این دیدار با قضاوت مسعود مرادی انجام شد. وی در نیمه نخست به امید شریفی‌نسب و مرتضی ابراهیمی از سایپا کارت زرد نشان داد.

در این نیمه امید روانخواه با مصدومیت روبرو شد و در دقیقه 20 جای خود را به فابیو جان‌واریو داد. پایان این دیدار با پیروزی دو بر یک استقلال همراه شد

کد خبر 89877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز