یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

گروه ورزشی: استیل آذین بعد از شکست برابر ذوب‌آهن در دیدار برابر شاهین پارس جنوبی جبران مافات کرد و با گل‌های علی کریمی موفق به شکست حریف شد.

 حمید استیلی سرمربی استیل‌آذین پس از سومین برد تیمش به سئوالات همشهری پاسخ داد.

  • دو نیمه متفاوت را از تیم شما برابر شاهین پارس جنوبی دیدیم.

بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، ما ضعف‌هایمان را پوشش داده و تمرینات سختی را انجام دادیم و با برنامه، حریف را شکست دادیم. در نیمه اول چندان خوب نبودیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما بازی خوبی را برابر حریف به نمایش گذاشتند و با تمام توان‌شان بازی کردند به همین دلیل هم از تمام بازیکنانم راضی هستم.

  • شاهین بوشهر را به لحاظ فنی چطور ارزیابی کردید؟

برخلاف تصور برخی‌ها، من پیش از بازی با این تیم نیز گفته بودم بازی سختی  در پیش داریم. این تیم تا آخرین لحظه برای کسب نتیجه جنگید و به هیچ وجه نمایش ضعیفی را برابر ما ارائه نداد. به نظر من شاهین بوشهر خصوصا در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و برای بسیاری از تیم‌ها مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد.

  • با وجود قرار گرفتن در رده دوم، هنوز هم معتقدید مدعی قهرمانی نیستید؟

از پیشرفت تیمم به نسبت زمان و بازی‌هایی که انجام دادیم راضی هستم اما ما در نظر داریم هفته به هفته بهتر شویم. ضمن آنکه هنوز جدول و تیم‌ها به خوبی شکل نگرفته‌اند بنابراین همانطور که قبلا هم گفتم هنوز هم تیم‌مان را مدعی قهرمانی نمی‌دانم.

  • در رابطه با علی کریمی و نقش او در پیروزی تیم‌تان مقابل شاهین بوشهر چه صحبتی دارید؟

کامل‌ترین و بهترین ستاره تیم ما در حال حاضر علی کریمی است. شاخصه بزرگ تیم ما به این نکته بازمی‌گردد که تیم و علی کریمی در اختیار همدیگر هستند ضمن آنکه اعتقاد دارم چنین بازی‌هایی را از علی کریمی در دو، سه سال اخیر ندیده بودیم. او به معنای واقعی یک بازیکن ایده‌آل است و در خدمت تیم کار می‌کند و من فکر می‌کنم کاپیتان و لیدر تیم ما به معنای واقعی یک ستاره است.

  • این ستاره یک پنالتی هم از دست داد.

پنالتی‌زن اول تیم ما علی کریمی است و به نظر من در ایران تنها بازیکنانی مانند علی کریمی هستند که به خاطر خصوصیات فنی بالا می‌توانند ضربات پنالتی‌شان را مانند زیدان بزنند.

  • اما این پنالتی گل نشد.

مطمئن باشید اگر باز هم ضربه پنالتی نصیب تیم ما شود حتما آن را به علی کریمی خواهم داد و اصلا از این موضوع ناراحت نیستم  که پنالتی کریمی گل نشده چون این موضوع در فوتبال امری طبیعی است و نباید با هدر دادن یک پنالتی زحمات یک بازیکن را در طول 90 دقیقه زیر سئوال برد.

  • بسیاری اعتقاد داشتند بازی استیل‌آذین با شاهین بوشهر دیداری پرگل خواهد شد.

تصور من از این دیدار اصلا دیدار پرگلی نبود چون فاصله تیم‌ها نسبت به یکدیگر خیلی کم شده است. ضمن آنکه تیم‌ها در آمادگی بسیار خوبی قرار دارند و این موضوع اجازه نمی‌دهد که گل‌های زیادی در یک بازی رد و بدل شود. از سوی دیگر من 3 بازی قبلی این تیم مقابل سایپا، ملوان و تراکتور را دیدم و در همان دیدارها نیز به وضوح متوجه شدم که شاهین با وجود باخت بازی خوبی را مقابل حریفان از خود ارائه داده بود.

  • در رابطه با احتمال اخراج برخی مربیان نظیر کللی فر، لوکابوناچیچ و پورمهدی چه صحبتی دارید؟

من اعتقاد دارم مربی احتیاج به زمان دارد و با چند باخت نباید در مورد او نظر داد. قطعا یک مربی در طول یک فصل برای خود هدفی را طراحی کرده که اگر به او زمان لازم داده نشود نمی‌تواند اهدافش را به خوبی اجرا و پیاده کند.

کد خبر 89005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز