مهدی شیری هنوز در پرسپولیس یک بازیکن نیمکت‌نشین محسوب می‌شود ولی او در امارات فرصت بازی پیدا کرد و حالا امیدواراست تا در لیگ برتر هم برای تیمش بازی کند.

  • در دیدار با الاهلی یک پنالتی بحث‌برانگیز زدی. چرا ضرب توپ محکم نبود؟

من یک بازیکن پنالتی‌زن هستم. در دیدار با الاهلی در زمان پنالتی هم محکم ضربه زدم اما آن ضربه دقت لازم را نداشت. مهرزاد معدنچی به خاطر آشنایی قبلی با ضربات پنالتی‌ام به دروازه‌بان‌شان توضیح داد که من چطور پنالتی می‌زنم. در واقع معدنچی دست من را در هنگام پنالتی برای دروازه‌بان تیم‌شان رو کرد. همین موضوع هم موجب شد دروازه‌بان حریف ضربه چیپ مرا در ابتدا بگیرد اما در برگشت این ضربه تبدیل به گل شد.

  • برخلاف دیدار با النصر الاهلی را به راحتی بردید. واقعا آنها با تیم اصلی‌شان به مصاف شما آمدند؟

الاهلی قهرمان فصل گذشته لیگ امارات است و جدا از معدنچی که از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار نداشت بقیه بازیکنان ثابت در ترکیب این تیم حضور داشتند بنابراین ما تیم اصلی الاهلی را  شکست دادیم. تیم ما پس از تطبیق با شرایط آب‌وهوایی امارات بهتر از دو دیدار قبلی بازی کرد و حریف قدرتمند خود را شکست داد.

  • برای بازی با ذوب‌آهن خسته نیستید؟

اصلا خسته نیستیم چون کرانچار به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کرد و نیروهایش را طوری در بازی‌ها تقسیم کرد که هیچ بازیکنی در پایان این سه بازی احساس خستگی نکند.

  • کرانچار برخلاف دیدارهای قبلی در برابر ذوب‌آهن از تو در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد؟

من تمام تلاشم را در دبی انجام دادم و آنطور که به من گفتند کرانچار از عملکرد فنی‌ام رضایت داشته به همین دلیل خوشبین هستم که این مربی مقابل ذوب‌آهن از من استفاده کند.

  • قادر به شکست ذوب‌آهن هستید؟

شرایط ما و تیم ذوب‌آهن نسبت به فصل قبل کاملا تغییر کرده و بعد از اردوی امارات فکر می‌کنم شرایط بدنی و تاکتیکی ما بسیار خوب است به همین دلیل هم ما می‌توانیم نسبت
 به شکست حریف خوشبین باشیم.

کد خبر 89664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز