مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۸۵ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

جمعه، نهم تیرماه، مدیران شهرداری تهران با استقرار در منطقه 19 به صورت ضربتی به مشکلات شهروندان در این منطقه رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش گروه شهری روزنامه همشهری، محور این عملیات، سامانه 137 خواهد بود، به اینگونه که شهروندان ساکن در منطقه 19 اگر در طول روزهای گذشته مشکلات محله خود را به سامانه فوق الذکر اطلاع داده باشند ، نحوه رسیدگی و سرعت عکس العمل شهرداری منطقه برای حل این مشکل به طور مستقیم توسط شهردار تهران و معاونین وی مورد بررسی قرار گرفته و عملیات امداد خدمات شهری نیز برای حل مشکلات توسط شهردار نظارت و راهبری خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با فعالیت نیروهای شهرداری، تعامل‌های مردمی، نیروهای بسیج، شهروندان ساکن در منطقه و اعضای شورایاری‌ها با حضور در سطح محلات، مدارس و مساجد پا به پای آنان به رفع مشکلات فوری کمک خواهند کرد.

عملیات ضربتی 137 حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیباسازی را دربرمی‌گیرد.

در گزارشی که دیروز در همین باره در روزنامه همشهری چاپ شده بود اشاره شده است که در حوزه خدمات شهری مواردی همچون رفع چاله ها و آسفالت معابر، زیباسازی، اصلاح جداول و پاکسازی نهرها و مشکلات مربوط به جمع آوری زباله ها توسط شهروندان قابل اعلام و پیگیری است.

جمع آوری معتادان و متکدیان و هدایت آنان به مراکز درمانی و بازپروری در حوزه اجتماعی طرح ضربتی 137 پیگیری می شود و همچنین در قالب این طرح انتظار می‌رود روز جمعه شاهد یک فعالیت گسترده  برای افزایش سطح کیفیت خدمات شهری، در منطقه 19 باشیم.

کد خبر 893

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز