سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله یک چهارم نهایی یازدهمین دوره رقابت‎های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با پیروزی تیم ایران مقابل اسپانیا آغاز شد

به گزارش مهر، در این دیدار که ظهر سه شنبه در شهر یزولو ایتالیا برگزار شد والیبالیست‌‎های نوجوان کشورمان با نتیجه 3 بریک حریف خود را از پیش رو برداشتند.

نوجوانان کشورمان پس از آنکه گیمهای اول و دوم را با برتری (25 بر 15) و (25 بر17) تمام کردند درگیم سوم با نتیجه (17 بر25) شکست را از حریف پذیرفتند. اما پیروزی در گیم چهارم که باز هم با نتیجه (25 بر 17) رقم خورد رای به برتری تیم کشورمان در کل بازی داد.

این سومین پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت‎های قهرمانی جهان در ایتالیا به شمار می‎رود. تیم کشورمان درمرحله مقدماتی این مسابقات مقابل ژاپن (3 بر یک) و صربستان (3 بر صفر) به برتری دست یافت ضمن اینکه دیدار روز نخست مقابل آمریکا را هم با نتیجه یک بر3 واگذار کرد و درنهایت به عنوان تیم نخست گروه B به جمع 8 تیم برتراین رقابت‎ها پیوست.

شاگردان ست‎کوویچ که در مرحله دوم رقابت‏های قهرمانی جهان با تیم‌های حاضر در گروه F دیدار می‎کنند فردا (چهارشنبه) به مصاف تونس می‎روند. این بازی ساعت 15 (به وقت ایران) برگزار می‌شود. پیروزی دراین بازی در صعود ایران به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‎ها تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 89285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز