یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: مادری بعد از 26 سال زمانی که دیگر چاره‌ای برای پیدا کردن فرزندش پیدا نکرد با طرح شکایتی از بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری درخواست کمک کرد

این زن با حضور نزد بازپرس شعبه 7 دادسرای شهرری درخصوص ناپدید شدن فرزندش گفت: سال 62 با داشتن 2 فرزند از همسرم که معتاد بود طلاق گرفتم و طبق رای دادگاه، مسئولیت فرزندانم به شوهرم داده شد.

درحالی‌که مدت کوتاهی از جدایی‌ام گذشته بود، متوجه شدم شوهرم فرزند کوچکمان به نام حسین را که تنها 2 سال داشت، به خاطر تامین خرج اعتیادش به یک خانواده فروخته است.

برای همین ماجرا را پیگیری کردم تا بتوانم فرزندم را پیدا کنم اما زوج جوانی که او را به فرزندی قبول کرده بودند به خاطر مزاحمت‌های شوهرم به مکان نامعلومی رفته بودند.

دیگر راهی برای پیدا کردن حسین نداشتم و درحالی‌که همه جا را گشته و اثری از او پیدا نکرده بودم، متوجه شدم فرزند اولم از پدرش جدا شده و نزد مادربزرگش زندگی می‌کند برای همین به سراغ او رفتم اما او نیز از برادرش خبر نداشت.

این زن در ادامه با ارائه یک دست نوشته که در آن یک زوج جوان متعهد شده بودند که از حسین نگهداری کنند به دادگاه گفت: آقای قاضی در طول این سال‌ها بارها خواب پسرم را دیده‌‌ام که از من درخواست کمک می‌کند.

دلم می‌خواهد به هر ترتیبی که شده فرزندم را پیدا کنم و این برگه تنها چیزی است که من از این زوج در اختیار دارم. حالا هم از شما برای پیدا کردن فرزندم درخواست کمک دارم. بازپرس دانشور بعد از شنیدن اظهارات این زن، به ماموران دستور داد با بررسی مشخصات زوجی که 26 سال پیش فرزند 2 ساله شاکی را خریده بودند، از طریق اداره ثبت احوال، آنها را شناسایی کنند.

وی همچنین با صدور دستور چاپ آخرین عکسی که مادر حسین از فرزندش دارد از کسانی که از محل زندگی این پسر خبر دارند خواست ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دهند

کد خبر 89077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز