چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس و تیم‌های امداد و نجات در جست و جوی دختربچه 9ساله‌ای هستند که چند روز قبل به طرز مرموزی در کنار رودخانه چالوس ناپدید شد.

در 2 ماه گذشته این دومین دختربچه‌ای است که در این منطقه ناپدید می‌شود و تا‌کنون اثری از او به دست نیامده است.  عصر یکشنبه گذشته مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد دخترش به نام زهره به طرز ناگهانی ناپدید شده است.

این مرد در اظهاراتش گفت: به همراه اعضای خانواده‌ام عازم شمال بودیم که در بین راه به خاطر خستگی، کنار رودخانه چالوس توقف کردیم. زمانی که در حال استراحت بودم متوجه شدم دخترم به کنار رودخانه رفته است.

برای همین خواهرش را صدا زدم و از او خواستم پیش زهره برود و مراقبش باشد. اما وقتی دختر بزرگم به کنار رودخانه رفت، فریاد زنان برگشت و گفت که از زهره خبری نیست. ما هم باعجله به طرف رودخانه دویدیم اما هیچ اثری از دخترم نبود.

در آنجا یک بلوک سیمانی بزرگ هم وجود داشت که من تصور کردم شاید دخترم از روی این بلوک به پایین افتاده باشد اما قدم به قدم این منطقه را گشتیم و باز هم اثری از او نبود. با اعلام این گزارش، تیمی از غواصان آتش‌نشانی و هلال احمر برای بررسی‌های اولیه به محل حادثه که جایی در دو راهی دیزین - چالوس بود، رفتند.

آنها در جریان چند ساعت جست و جو، تمامی محل‌هایی را که احتمال می‌رفت دختربچه در آنجا سقوط کرده باشد گشتند، اما وقتی نتوانستند اثری از دختر خردسال به دست بیاورند دست از تلاش کشیدند.

محسن علی اشرف - معاون دادستان کرج - با اعلام این خبر گفت: متأسفانه جست‌وجوی پلیس و هلال احمر برای پیدا کردن این دختر 9ساله تا‌کنون بی‌نتیجه مانده است. این در حالی است که جست‌وجوی اهالی محل حادثه نیز برای پیدا کردن او آغاز شده است.

از آنجایی که هنوز مشخص نیست دختر بچه 9ساله به داخل رودخانه سقوط کرده یا اینکه کسی او را مخفیانه ربوده، بازپرس پرونده با صدور دستور چاپ عکس دختر گمشده در روزنامه‌ها از کسانی که احتمالا ممکن است او را بعد از حادثه دیده باشند درخواست کرد ماجرا را به پلیس 110 اطلاع دهند.

براساس این گزارش 2 ماه قبل نیز دختر بچه 18ماهه‌ای در همین منطقه به طرز ناگهانی ناپدید شد ولی هیچ خبری از او نیست و جسدش نیز پیدا نشده است.

کد خبر 87142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز