همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: رساله‌های کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع ادبیات دفاع مقدس مورد حمایت و چاپ قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی وزارت علوم، تحقیقات و فناروی محمدباقر خرمشاد افزود: به منظور حمایت علمی و فرهنگی از دانشجویان، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با همکاری معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به حمایت و چاپ رساله های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا با موضوع ادبیات دفاع مقدس می نماید.

وی افزود: سرفصل های پیشنهادی قبلاً طی نامه ای به کلیه رؤسای دانشگاه های کشور ارسال گردیده است و دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاع از این سرفصل ها به دفتر ریاست دانشگاه خود مراجعه نمایند.

خرمشاد در ادامه نکاتی را که دانشجویان باید مد نظر داشته باشند به شرح ذیل اشاره نمود.

1. عنوان رساله ارائه شده باید مرتبط با عناوین سرفصل های پیشنهادی باشد.

2. ارسال یک نسخه از رساله به همراه لوح فشرده حاوی کلیه اطلاعات متن با نرم افزارword  به معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار به آدرس خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه حق پرست، پلاک 33، طبقه 4، الزامی است. بدیهی است رساله هایی که در کمیته فنی مورد تایید قرار بگیرد، عودت داده نخواهد شد.

3. حمایت مالی و میزان آن با رأی و نظر کمیته فنی مشخص و به صاحب اثر اعلام می گردد.

4. در صورت تایید علمی رساله در کمیته فنی، آن اثر از طریق معاونت ادبیات و انتشارت بنیاد حفظ آثار به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

5. معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار جهت چاپ کتاب مجاز به تلخیص و تدوین رساله¬هایی است که مورد تأیید کمیته فنی می باشد.

6. ارسال مشخصات فردی، تصویر کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل به همراه آدرس پستی و شماره تماس صاحب اثر الزامی است.

طرح مذکور پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای سنوات گذشته را نیز شامل می شود.

کد خبر 88957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز