بحران مالی باشگاه پرسپولیس در پرداخت حقوق معوقه بازیکنان باعث شد تا اخباری در مورد اعتصاب و جمع کردن طومار علیه انصاری‌فرد شنیده شود.

اما صبح روز گذشته 18 بازیکن برای دیدار با انصاری‌فرد به باشگاه رفتند. بازیکنان پرسپولیس پیش از این تهدید کرده بودند در صورتی که به مشکلاتشان رسیدگی نشود از حضور در تمرینات خودداری خواهند کرد. بعد از جلسه روز سه‌شنبه با انصاری‌فرد هم قرار شد تا مطالبات بازیکنان تا آخر هفته پرداخت شود تا آنها امروز ساعت 18:30 در تمرینات حضور ‌یابند.

باقری: طومار جمع نکردیم

کاپیتان پرسپولیس چندی قبل در صحبتی که با بازیکنان این تیم داشت خطاب به آنها گفته بود تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود. بر سر تمرینات حاضر نشوند. وی روز گذشته با تغییر مواضع قبلی‌اش پس از ملاقات با انصاری‌فرد همراه سایر بازیکنان این تیم در گفت‌وگویی اعلام کرد: «واقعا از مطرح شدن برخی از شایعات تعجب می‌کنم چون بازیکنان پرسپولیس نه قصد استعفا داشتند نه می‌خواستند علیه مدیرعامل تیم طومار جمع کنند و در تمرینات حاضر نشوند.»باقری در ادامه حرف‌هایش خاطرنشان ساخت: «برای گرفتن حق و حقوق خودمان نه نامه نوشتیم و نه تهدید کردیم که اگر پولمان را ندهند سه‌شنبه در تمرینات حاضر نخواهیم شد و اعتصاب خواهیم کرد.

فکر می‌کنم تمام این موارد ساخته ذهن خیالبافان و حاشیه‌پردازان است که سعی می‌کنند هر چند مدت یک بار برای تیم ما حاشیه درست کنند.» بازیکنان پرسپولیس بعد از صحبت کریم باقری با انصاری‌فرد و شنیدن  قول مساعد  از جانب مدیرعامل راهی موسسه خیریه عمل شدند و زیر نظر کرانچار و سایر اعضای
کادر فنی حدود 90 دقیقه به تمرین پرداختند.

کرانچار: از انصاری‌فرد هشدار دریافت نکردم

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگویی پیرامون دیدار تیم پرسپولیس در هفته‌ چهارم لیگ برتر مقابل صبای قم گفت: « بردی که در هفته‌ گذشته مقابل پاس همدان داشتیم، انگیزه‌ بازیکنان را بیشتر کرد و اعتماد به‌نفس آنها بسیار بالا رفته است. ما باید کاری کنیم که این روند ادامه یابد. البته پس از بازی با صبای قم و اردوی دبی می‌توانم به جرات بگویم تیم آماده و بدون‌مشکلی را در اختیار دارم.»

سرمربی پرسپولیس در ارزیابی‌اش از عملکرد کادر فنی طی سه هفته‌ ابتدایی لیگ گفت: «عملکرد خودم را در این مدت مثبت ارزیابی می‌کنم چرا که در دو بازی اول ما شناخت کافی از ترکیب تیم نداشتیم و ممکن بود اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای بیفتد و بهتر است کارنامه‌ من از بازی با پاس شکل گیرد. بدون‌شک در آینده تیم بهتری را خواهم ساخت و اشتباهات پرسپولیس را به حداقل می‌رسانم. من حتی پس از بازی با استقلال اهواز که پرسپولیس از دو مسابقه 2 امتیاز گرفته بود، هیچ هشداری از مدیریت باشگاه دریافت نکردم و اصلا چیزی به نام هشدار در تیم ما وجود ندارد و همه چیز خوب است.»

واکنش انصاری فرد

عباس انصاری فرد در گفت‌وگویی در خصوص اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و اعتراض بازیکنان به پرداخت نشدن پولشان عنوان کرد: «من از دست بازیکنان زیاد ناراحت نیستم و شاید تا حدودی به آنها حق بدهم. آنها جوان هستند و دوست دارند همیشه مشکلات زود حل شود به همین دلیل با نشستی که داشتیم سعی کردیم همه  مسائل را حل کنیم  تا تیم راحت‌تر به فکر نتیجه‌‌گرفتن باشد. قول‌هایی به آنها داده‌ام و سعی می‌کنم با پیگیری‌های زیاد و با وجود مشکلاتی که داریم به آنها جامه عمل بپوشانم.»

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان در مراسم افطاری شب گذشته گفت: «بازیکنان تماس گرفته و اعلام کرده بودند در این مراسم حضور پیدا نخواهند کرد و این موضوع مسئله‌ خاصی نیست.» 

انصاری فرد یادآور شد: «قبول کنید بعضی از حرکات علیه من ناجوانمردانه است. اگر راست بنویسید دلم نمی‌سوزد اما اگر دروغ بنویسید واقعا از خودم بیزار می‌شوم. خیال کردید نمی‌توانم جواب دروغ‌ها را بدهم و از افرادی که ناجوانمردانه این کار را می‌کنند شکایت کنم و آنها را به زندان بیندازم.

این کار برای من آسان است اما دوست ندارم اینطور شود ولی برخی از رسانه‌ها ضربه‌هایی به من زدند که واقعا سخت است.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهار نظر مسئولان فدراسیون فوتبال درباره عدم دادن حق بلیت‌فروشی بازی‌های پرسپولیس گفت: «این بار قاطعانه و در حد تعیین و تکلیف می‌گویم بنا بر قانون فیفا و AFC در صورتی که در فصل آینده حق بلیت‌فروشی را به ما ندهند همراه با استقلال در لیگ برتر حضور پیدا نخواهیم کرد.»

وی افزود: «نه هیچکس را تهدید می‌کنم و نه دوست دارم در قبال این کار حرف‌های غیرمنصفانه زده شود اما ما راه خود را دنبال می‌کنیم و کاری به دیگران نداریم. حالا اینکه آیا ورزشگاه داریم یا نه به خودمان مربوط می‌شود. آیا پول ورزشگاه آزادی را که در آن بازی می‌کنیم در هر دیدار فرد دیگری می‌دهد؟ پس معلوم است این ورزشگاه تحت اجاره ما است.» وی در خصوص اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس گفت: «در دو روز آینده این مشکل را حل می‌کنیم و این موضوع هیچ ربطی به ریاست سازمان تربیت بدنی ندارد که چه کسی می‌خواهد این سمت را بگیرد. ما با قدرت کار خود را دنبال می‌کنیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره هوار ملامحمد تاکید کرد: «این بازیکن مشکلات کوچک شخصی دارد و بدون شک از امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد. از اینکه او در تمرینات چند روز گذشته نبوده ما هم ناراحت هستیم اما امیدوارم هرچه زودتر کار خود را شروع کند. برای وی جریمه‌‌ای در نظر نگرفته‌ایم.»  مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی روز جمعه با صبای قم گفت: «هشداری به کادرفنی نداده‌ایم اما آنها و بازیکنان خود را برای گرفتن 3 امتیاز شیرین در مقابل صبای قم آماده می‌کنند. خوشبختانه در این بازی از هواداران خود سود می‌بریم. امیدوارم با رفع مشکل کلاه‌کج، او نیز بتواند با وجود سنگ‌اندازی‌های مختلف به ما کمک کند.»

برنامه تورنمنت چهارجانبه باشگاه النصر دبی

تیم پرسپولیس در روز اول تورنمنت چهارجانبه باشگاه النصر مقابل الکرامه سوریه قرار می‌گیرد. تیم پرسپولیس در روز شنبه هفتم مهرماه مقابل الکرامه سوریه به میدان خواهد رفت و در دیگر دیدار روز اول تیم النصر به مصاف الفیصلی اردن خواهد رفت.

تیم‌های برنده در روز نهم مهرماه دیدار فینال را برگزار می‌کنند و دو تیم بازنده برای مقام سومی جدال خواهند کرد. این بازی‌ها به میزبانی باشگاه النصر دبی و در ورزشگاه آل‌مکتوم بعد از افطار انجام می‌شود.

قطبی و بیوتر در تمرین پرسپولیس

تمرین تیم پرسپولیس بدون مشکل خاصی روز پنجشنبه برگزار شد و بازیکنان پس از ملاقات با انصاری‌فرد و  وعده‌های مدیرعامل مبنی بر آنکه مطالبات آنها تا آخر هفته پرداخته می‌شود با روحیه‌ای بالا سر تمرینات حاضر شدند. به غیر از این موضوع، نکته حائزاهمیت تمرین دیروز  حضور قطبی و دستیارش بیوتر در تمرینات پرسپولیس بود.افشین قطبی پیش از شروع و بعد از پایان تمرین دقایقی را با کرانچار به گفت‌وگو پرداخت و از ابتدا تا انتهای تمرین همراه بیوتر با دقت تمرینات پرسپولیس را زیر نظر گرفت.

در تمرین دیروز محسن خلیلی و مجتبی زارع آسیب دیده بودند. محسن خلیلی به دلیل ناراحتی از ناحیه کشاله از اواسط تمرین تنها نظاره‌گر تمرین همبازیانش بود.

کد خبر 88606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز