همشهری آنلاین: مسابقه‌ای اینترنتی با عنوان "اولین‌های آخرین کتاب آسمانی" در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون برای آشنایی کودکان و نوجوانان با برخی از نکته‌‌های جالب و جذاب قرآن کریم فعال شده است

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مسابقه با همکاری کانون استان سیستان و بلوچستان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان این استان، با 14 سوال چهار گزینه‌ای طراحی شده است.

نخستین سوره نازل شده بر پیامبر گرامی اسلام، اولین سوره دارای سجده واجب، اولین دعای مطرح شده در قرآن و اولین آیه‌ای که در آن به موضوع احسان و نیکی به پدر و مادر اشاره شده است از جمله گزینه‌های این مسابقه به شمار می‌رود.

 مسابقه "اولین‌های آخرین کتاب آسمانی" تا روز 15 آذر یعنی روز عید سعید غدیر خم فعال است و پس از پایان مسابقه، به برگزیدگان آن جوایزی اهدا می‌شود.

 کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonparvaresh.com ظرف مدت 20 دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهند.

در حال حاضر علاوه بر این مسابقه، چهار مسابقه دیگر با عناوین "همسایه آسمان"، "میراث فرهنگی ایرانیان"، "پل ورسک" و "بهشت پرندگان" در بخش مسابقه این پایگاه فعال است.

کد خبر 88296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز