مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: 68 پروژه شاخص عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدمات شهری و ترافیکی با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی و توسعه منطقه21 در حال اجراست.

با بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با اعتباری بیش از 54میلیارد تومان اجرا می‌شود، چهره منطقه 21 در جنوب غرب تهران دگرگون می‌شود.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌ها براساس نیاز محلات و با توجه به درخواست شورایاران محلات 17 گانه در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته وی، رویکرد  ارتقای کیفیت زندگی و سطح خدمات‌رسانی به شهروندان مهم‌ترین اولویت کاری منطقه 21 است.

شهردار منطقه 21 با اشاره به اینکه در سال 87 با اولویت‌بندی و تخصیص اعتبارات با نظر شورایاران و شهروندان 53 پروژه شاخص عمرانی، ترافیکی و فرهنگی در سطح این منطقه اجرا شد، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، سرانه‌های فرهنگی و ورزشی نسبت به 3 سال گذشته از رشد 90 درصدی برخوردار شده است.

به گفته موسوی، از جمله این پروژه‌ها می‌توان به احداث و بهره برداری از 3‌مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی استقلال، معلم و دریا اشاره کرد.

شهردار منطقه21 در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح پل سواره‌روی شهرک استقلال روی آزادگان، طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه، طرح تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا  سنگی، احداث سالن ورزش‌های توپی وردآورد، طراحی و اجرای استخر ورزشی وردآورد، احداث 2 سرای محله چند منظوره در محلات شهرک دانشگاه و تهرانسر شرقی، احداث بوستان سرو ناز، ساختمان اداری ناحیه‌یک، تالار نگارخانه اندیشه‌سرای کوثر و نمازخانه بوستان قوری چای ازجمله این پروژه‌هاست. 

وی افزود: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به احداث پیست دوچرخه سواری در بوستان چیتگر جنوبی، مرکز خوداشتغالی و خانه اسباب‌بازی، تکمیل سایت بوستان نیلوفر، تعریض خیابان‌های سپاه اسلام، نخ زرین، جهاد جنوبی، جلال و تعاون و احداث میدان در شهرک فرهنگیان اشاره کرد.

کد خبر 87802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز