چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

روند افزایشی قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر همچنان ادامه دارد و دیروز در برخی قصابی‌های سطح شهر گوشت قرمز رکورد 16هزار تومان را هم شکست.

البته در سطح شهر گوشت ران گوسفندی کیلویی 13هزار و 500 تومان هم یافت می‌شود. این در حالی است که اوایل مردادماه، قیمت گوشت گوسفند با استخوان 11هزار و 700تومان و گوشت گاو و گوساله بی‌استخوان 9300تومان بود.

هر کیلو گوشت مخلوط چرخ کرده نیز در قصابی‌های سطح شهر به قیمت 8 هزار و 500 تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود که نسبت به هفته قبل هزار تومان گران‌تر شده است.

از سوی دیگر با وجود اینکه معاون امور دام جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع مرغ با قیمت 2050تومان خبر داده است، اما هنوز توزیع این مرغ‌ها نتوانسته قیمت بازار را بشکند و در سطح شهر هر کیلو گوشت مرغ تا 3هزار تومان هم به فروش می‌رود. البته انتظار می‌رود با توزیع گسترده گوشت مرغ از سوی معاونت امور دام جهادکشاورزی، طی روزهای آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

از سوی دیگر، دولت وعده داده که گوشت یخی وارداتی از برزیل با قیمت هر کیلو 5هزار تومان عرضه خواهد شد که تا آن زمان باید برای کاهش قیمت گوشت قرمز صبر کرد. همچنین رئیس شورای اصناف کشور دیروز وعده داد که برای توزیع گوشت گرم در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده تا دام زنده از استان سیستان و بلوچستان به تهران منتقل و ذبح شود و از طریق صنوف توزیعی عرضه گردد.

کد خبر 87717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز