سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

فلوریدا: مرد 52 ساله‌ای که در یک سطل زباله خوابیده بود، در میان انبوه زباله‌ها که برای بازیافت جمع‌آوری شده بود از خواب بیدار شد

این مرد بی‌خانمان که از خوابیدن درگوشه خیابان و روی صندلی پارک‌ها خسته شده بود، تصمیم گرفت روی تشک و پتوی کهنه‌ای که در سطل زباله‌ای بزرگ انداخته شده بود، بخوابد.

اما خواب او خیلی عمیق شد و خودرو حمل زباله که برای خالی کردن زباله‌ها آمده بود همه محتویات این سطل، شامل این مرد بی‌خانمان را در مخزن مخصوص خالی کرد. جالب است که این مرد تا رسیدن به مقصد هم خواب بود و هنگامی از خواب بیدار‌ شد که خودرو حمل زباله او را روی زباله‌های تلنبار شده انداخت.

یک هفته در سرویس بهداشتی

ملبورن: گزارش‌ها حاکی از آن است که یک زن برای یک هفته در سرویس بهداشتی خانه‌اش محبوس شده بود تا سرانجام همسایگان صدای گریه و فریاد‌های او را شنیده و به کمکش شتافتند.

این زن 67 ساله یک هفته پیش وارد سرویس بهداشتی خانه‌اش شد اما هنگامی که قصد داشت از آن بیرون بیاید متوجه شد در قفل شده و هرچه تلاش کرد، نتوانست در را باز کند.

به این ترتیب او ناچار شد روز‌های متمادی در سرویس بهداشتی باقی بماند تا سرانجام همسایگانش از سفر بازگشتند و با شنیدن صدای فریاد او، از آتش‌‌نشانی کمک خواستند.

ماموران هم توانستند این زن را که دچار ضعف شدید شده بود از سرویس بهداشتی بیرون آورده و به سرعت به  بیمارستان انتقال دهند. گفتنی است او در طول این مدت تنها از آب برای زنده ماندن استفاده می‌کرد و زنده ماندن وی در این سن موجب تعجب پزشکان شد.

بیمه برای ازدواج

منهتن: یک شرکت بیمه که برای ارائه بیمه ازدواج یک پایگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده، برای اقدامات جدی تر در این زمینه به دنبال کسب مجوز است. به گفته مقامات این شرکت، در حالی که روز به روز آمار طلاق بالاتر می‌رود و اعتماد زوج‌ها به دوام زندگی زناشویی کمتر می‌شود، لزوم بهره‌مندی از خدمات بیمه برای ازدواج بیش از پیش احساس می‌شود.

به گفته آنها همان‌طور که برای موارد احتمالی نظیر آتش‌سوزی یا زلزله، ساختمان‌ها بیمه می‌شوند و خودرو‌ها نیز در برابر تصادف بیمه‌ هستند، برای بیمه کردن ازدواج هم باید اقدام کرد. البته هنوز مشخص نیست که روند بیمه کردن ازدواج به چه نحو است و در صورت جدایی، بیمه، خسارت را چگونه پرداخت خواهد کرد. اما به هر ترتیب این شرکت بیمه قصد دارد با همکاری چند شرکت دیگر مجوز‌های لازم در این زمینه را اخذ کند.

فرود اضطراری به‌خاطر قهوه‌ساز

نیویورک: یک فروند هواپیمای مسافرتی به دلیل آنچه که خلبان این پرواز استشمام بوی سوختگی خوانده است، ناچار به فرود اضطراری شد. ماجرا از این قرار بود که این هواپیما با 131 سرنشین از زمین بلند شد و هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که بوی سوختگی، خدمه پرواز را نگران  و آنها را وادار به واکنش کرد؛

به طوری که آنها به دنبال استشمام بوی سوختگی قسمت‌های مختلف هواپیما را برای شناسایی نقص فنی بررسی کردند اما به نکته قابل توجهی برخورد نکردند و با توجه به ادامه بوی سوختگی، خلبان تصمیم گرفت فرود اضطراری انجام بدهد.

اما پس از به زمین نشستن هواپیما، مشخص شد که یک دستگاه قهوه‌ساز که در قسمت عقب هواپیما به برق بوده و خدمه آن را از یاد برده بودند، علت به‌مشام رسیدن بوی سوختگی بوده است. به این ترتیب هواپیما با تعویض دستگاه قهوه‌ساز از زمین بلند شد.

کد خبر 86490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز