مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷
۱ نفر

دو خواهر با همدستی دخترعمویشان باندی تشکیل دادند به نام «نامرئی ها». آنها طعمه هایشان را در مقابل طلا فروشی، ‌اتوبوس و مترو شناسایی کرده و به صورت حرفه ای، محتویات جیب هایشان را خالی می کردند.

متهم زن

همشهری آنلاین؛ حوادث: چندی قبل زوجی جوان قدم در اداره پلیس گذاشتند و از سرقت طلایی که همراهشان بود خبر دادند. مرد جوان توضیح داد: برای فروش ۱۳۰ گرم طلای همسرم به یک طلافروشی در تهران رفته بودیم اما طلافروش می خواست طلاها را زیر قیمت بردارد. به همین دلیل آنجا را ترک کردیم تا به مغازه دیگری برویم. در بین راه متوجه شدم که کیفم باز شده و طلاها به سرقت رفته است. شوکه شدم چون اصلا متوجه سرقت نشدم. فورا برگشتم به مغازه طلافروشی و پس از بازرسی دوربین های مداربسته مشخص شد که ۳ زن قبل از ورود به مغازه، من و همسرم را زیر نظر داشتند. حتی وقتی وارد طلافروشی شدیم، یکی از آن ۳ زن هم به بهانه خرید طلا و در نقش مشتری وارد طلافروشی شد. او اما فقط قیمت پرسید و خریدی انجام نداد.

دستگیری

با ثبت این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و ماموران پلیس تحقیقات خود را زیر نظر بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت آغاز کردند. بررسی ها حکایت از این داشت که سرقت از سوی همان ۳ زن رخ داده است. هر ۳ نفر از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت و جیب بری بودند. دو نفرشان با یکدیگر خواهر و نفر سوم دختر عموی آنها بود. با این سرنخ، پاتوق های این ۳ زن تحت نظر قرار گرفت اما آنها فراری شده بود. جست و جو برای یافتن ۳ متهم ادامه داشت تا اینکه دو نفرشان سر بزنگاه و هنگام جیب بری در ایستگاه اتوبوس واقع در کرج و نفر سوم در قم دستگیر شدند.

تحقیقات نشان می داد که دو خواهر و دخترعمویشان نام باند خود را نامرئی گذاشته اند. آنها به صورت کاملا حرفه ای، از طعمه هایشان سرقت می کردند به طوریکه هیچ کس متوجه نمی شد. اما در آخرین سرقت های خود، تصور نمی کردند شاهد زیرکی آنها را زیر نظر دارد و باعث دستگیری شان خواهد شد.

اعضای این باند نامرئی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته اند. آنچه مسلم است متهمان نه تنها در پایتخت بلکه در شهرهای دیگر هم دست به جیب بری و سرقت می زدند که بررسی ها در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 849770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha