یکشنبه ۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

هشمهری آنلاین: رئیسان جمهور نیکاراگوئه، کومور و اسقف اعظم ارامنه برای احمدی نژاد پیام تبریک ارسال کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در پیامی انتخاب مجدد دکتر احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی ملت ایران را تبریک گفت.

دانیل اورتگا در این پیام هم‌چنین بر ادامه همکاری‌های رو به گسترش تهران ـ ماناگوآ تاکید کرده است.

هم‌چنین کارکین دوم، اسقف اعظم ارامنه، در پیامی انتخاب مجدد دکتر احمدی نژاد به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وی هم‌چنین در این پیام اظهار امیدواری کرد، دوستی و همبستگی بین مردم ارمنستان و ایران تحکیم و تقویت شده و خداوند متعال به مردم ایران صلح و امنیت پایدار اعطاء کند.

متن کامل پیام اسقف اعظم ارامنه به این شرح است:

جناب آقای محمود احمدی‌نژاد

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عالیجناب،

از طرف مرکز روحانی و اداری کلیسای جهانی ارامنه، به عنوان اسقف اعظم ارامنه مایلیم بهترین تبریکات و آرزوهای خود را به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران به حضورتان تقدیم کنیم.

عالیجناب، هم‌چنین تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و مقامات دولت ایران به خاطر بذل توجه و رویکرد تفقدآمیزتان در قبال فرزندان ملت ارامنه ابراز کنیم که در طی قرون متمادی شهروندان شایسته و صادق سرزمین بزرگ شما بوده و دوشادوش برادران و خواهران ایرانی خود برای ساختن کشوری پیشرفته و نوین تلاش کرده‌اند. مایلیم از تحکیم فزاینده پیوندهای موجود بین جمهوری تازه استقلال یافته ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران که فراتر از دو کشور، سراسر منطقه را بهره‌مند گردانیده، ابراز خرسندی کنیم.

از محضر باری تعالی مسألت داریم تا به تمامی کشورها و ملت‌ها صلح و آرامش و به جنابعالی قدرت، حکمت و سلامتی پایدار ارزانی کند. امید است دوستی و همبستگی بین مردم ارمنستان و ایران تحکیم و تقویت شده و خداوند متعال به مردم ایران صلح و امنیت پایدار اعطاء کند.

رئیس‌جمهور کومور نیز در پیامی انتخاب مجدد دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان رییس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و تصریح کرد: انتخاب مجدد دکتر احمدی‌نژاد نشان گویایی از اعتماد مردم ایران به تعهد رییس‌جمهور خود برای حرکت در راه افزایش آسایش و رفاه کشور و ملت عزیز ایران است.

عبداله احمد سامبی در این پیام با اشاره به روابط مستحکم دوستانه و همکاری‌های مشترکی ایران و کومور، آورده است: کومور هم‌چنان برای تحقق بخشیدن به عدالت و پیشرفت در حوزه جهانی و به‌خصوص در امت اسلامی با جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند.

کد خبر 84444

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز