مرد معتاد پس از درگیری با همسرش، تصمیم هولناکی گرفت و خانه را به آتش کشید که در این حادثه همسرش جان باخت و پسر ۷ ساله اش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

بیمارستان های ناایمن

همشهری آنلاین _ حوادث : ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه هفدهم اسفند امسال به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر رسید که اعضای یک خانواده ۳ نفره دچار سوختگی شده و در بیمارستان بستری شده اند اما مادر خانواده به دلیل شدت صدمات و سوختگی جان باخته است.

پدر و پسر ۷ ساله خانواده نیز اما زنده مانده بودند و در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت درمان قرار داشتند. به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات میدانی درباره این حادثه آغاز و مشخص شد که مرد خانواده اعتیاد به مواد مخدر داشته و آنطور که همسایه ها می گفتند این مرد بارها با همسرش درگیری و دعوا داشته اند. روز حادثه هم همسایه ها شنیده بودند که مرد می خواسته خودش را به آتش بکشد اما با همسرش درگیر شده و سپس روی خود، همسر و پسر ۷ ساله اش بنزین ریخته و خانه را به آتش کشیده تا به زندگی خود و اعضای خانواده اش پایان بدهد.

همسایه ها در این شرایط وارد خانه این خانواده شده و آتش را خاموش کردند و سپس با اورژانس و پلیس تماس گرفتند.

به دنبال این حادثه، زن به دلیل شدت سوختگی جان باخته و هم اکنون پدر و پسر تحت درمان قرار دارد و قادر به صحبت نیستند. تحقیقات تکمیلی پس از بهبودی این پدر و پسر انجام خواهد شد و بازپرس جنایی دستور بازداشت مرد خانواده را پس از مرخص شدن از بیمارستان، صادر کرده است تا حقایق ماجرا آشکار شود.

کد خبر 837635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha