با مرگ دامادی که با ریختن بنزین، باعث آتش‌سوزی و مرگ همسرش و پدر و مادر او شده بود، اسرار این جنایت هولناک برای همیشه سر‌به‌مهر باقی ماند.

آتش سوزی

اين حادثه ظهر پنجشنبه 7مردادماه حوالي روستاي محمودآباد در شهرستان سيرجان رخ داد. محل آتش‌سوزي كارگاه و انبار ضايعات بود و وقتي آتش‌نشانان حريق را مهار كردند با 2مرد و 2زن روبه‌رو شدند كه به‌شدت دچار سوختگي بودند. هرچند مجروحان به بيمارستان منتقل شدند اما 2نفر از آنها كه زوج ميانسالي بودند به‌دليل شدت سوختگي جان باختند. يكي ديگر از مجروحان كه دختر اين زوج بود، پيش از انتقال به بيمارستان جزئيات مهمي را براي مأموران فاش كرد.

او گفت: عامل آتش‌سوزي شوهرم است كه او هم در اين ماجرا دچار سوختگي شده. اين زن مدعي بود كه آن روز شوهرش درحالي‌كه يك گالن بنزين به همراه داشته، وارد كارگاه شده و بنزين را روي پدر و مادر وي ريخته و از آنجا كه پيك‌نيك در داخل كارگاه روشن بوده، آتش‌سوزي رخ داده است.

با اين اطلاعات پرونده رنگ و بويي جنايي گرفت اما براي كشف حقيقت مأموران بايد منتظر مي‌ماندند تا 2 مجروح ديگر حادثه كه يكي از آنها عامل اين جنايت بود، بهبود يابند. اين در حالي بود كه داماد جنايتكار و همسرش با سوختگي 76درصد در بيمارستان بستري بودند و به گفته پزشكان حالشان وخيم بود. درحالي‌كه تحقيقات در اين پرونده ادامه داشت، داماد جنايتكار و همسرش نيز در جدال با مرگ مغلوب شدند و با مرگ آنها، انگيزه اين جنايت براي هميشه سر به‌مهر باقي ماند.

با اين حال مأموران در تحقيقاتي كه انجام دادند يك قبضه چاقو از داماد جنايتكار پس از انتقال او به بيمارستان كشف كردند كه نشان مي‌داد وي قصد كشتن پدر و مادر همسرش را داشته است. از سوي ديگر در بازبيني فيلم‌هاي ضبط‌شده در دوربين مداربسته پمپ‌بنزين نيز تصاوير اين مرد كه در حال خريد بنزين براي اجراي نقشه‌اش بود به‌دست آمده و همه سرنخ‌ها از اين حكايت دارد كه وي با نقشه قبلي، مقداري بنزين خريده تا با آن پدر و مادر همسرش را بسوزاند اما در اين حادثه خودش و همسرش نيز دچار سوختگي شده و درنهايت هر 4نفر آنها جانشان را از دست دادند.

کد خبر 342342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha