یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

نیویورک: پیرزن 72 ساله‌ای که به جرم رانندگی با سرعت زیاد در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود مورد ضرب و شتم پلیس قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مادربزرگ با سرعتی بیش از حد مجاز در بزرگراه حرکت می‌کرده و پلیس به او فرمان ایست داده است اما تصویر ویدئویی ضبط شده در دوربین
 نصب شده روی خودروی پلیس نشان می‌دهد که مامور پلیس با باتوم برقی به این زن حمله کرده است.

این زن به خبرنگاران گفت که قصد دارد غرامت سنگینی از پلیس بگیرد چون طبق فیلم ضبط شده و شواهد موجود، مامور پلیس به او حمله کرده است. این درحالی است که باتوم برقی تا 5 هزار ولت جریان برق دارد و می‌توانست سلامتی این پیرزن را به خطر بیندازد.

زندگی با پای شکسته

لندن: درحالی که تصور می‌شود پای شکسته بسیار دردناک باشدو ایستادن روی آن امکانپذیر نباشد، یک مرد میانسال دریافت که نزدیک به 3 دهه از عمرش را با پای شکسته سپری کرده است.

این مرد 94 ساله به طور کاملا اتفاقی و در حالی که برای جراحی ناخن انگشت پایش به بیمارستان مراجعه کرده بود پس از انجام عکسبرداری با اشعه ایکس به شکستگی استخوان پایش پی برد.

آنگونه که این مرد به یاد می آورد استخوان پایش در جریان موتورسواری در سن 20 سالگی شکست. به گفته وی پس از اینکه او در 20 سالگی با موتور تصادف کرد به بیمارستان انتقال یافت اما مشکل پای او پیچ‌خوردگی تشخیص داده شد و پس از مدت کوتاهی توانست بدون مشکل و درد روی پای چپش راه برود.

گفتنی است، پزشکان قصد دارند پس از 29 سال استخوان شکسته پای این مرد را که یک استخوان مرده محسوب می‌شود، جراحی کنند.

سرقت در سرقت

میامی: گروهی از سارقان برای سرقت یک دستگاه خودپرداز، از خودرو، تریلی و مته حفاری مسروقه استفاده کردند. این سارقان در ساعت 5 صبح به محلی که بانک مورد نظر در آن قرار داشت مراجعه کرده و با استفاده از مته حفاری، دستگاه خودپرداز را از جایش خارج کرده و روی تریلی بار زدند.

این در حالی بود که مرکز پلیس فقط چند کیلومتر با بانک فاصله داشت اما از آنجایی که هیچ ماموری سر پستش نبود، هیچ‌کس متوجه این سرقت نشد و سارقان توانستند بدون کوچک‌ترین مداخله پلیس، دستگاه خودپرداز را با مقادیر زیادی پول با خود ببرند.

در حال حاضر تنها سرنخ پلیس از این سرقت، فیلمی است که توسط تلفن همراه یکی از همسایگان بانک گرفته شده است اما از آنجایی که هر 4 سارق نقاب بر صورت داشتند، شناسایی آنها دشوار است. به گفته رئیس بانک، موجودی این دستگاه خودپرداز 140 هزار دلار بوده است.

تأخیر پرواز به‌خاطر ادویه

دهلی‌نو: مردم هند از نظر مصرف ادویه در سطح جهان رکورددار هستند و این درحالی است که ادویه کاری یکی از ادویه‌های محبوب هندی‌هاست. البته این ادویه دوست‌داشتنی و خوش‌طعم موجب تاخیری 12 ساعته در پرواز یکی از خطوط هوایی به مقصد فرانکفورت شد.

ماجرا از این قرار بود که یکی از مسافران هندی برای پسرش که در فرانکفورت دانشجو بود، ادویه کاری سوغاتی می‌برد و آن را همراه با ساک دستی‌اش به داخل هواپیما برده بود. اما پاره شدن کیسه ادویه موجب شد که بوی تند آن در فضای هواپیمای درحال پرواز پخش و سیستم اطفای حریق فعال شود.

به این ترتیب خلبانان این پرواز ناچار به فرود اضطراری شدند و پس از چند ساعت جست‌وجو و بررسی متوجه بسته پودر کاری در ساک دستی این مسافر شدند. هرچند سرانجام این پرواز به سمت فرانکفورت حرکت کرد اما برای پیدا کردن کیسه پودر کاری 12ساعت از وقت مسافران تلف شد.

کد خبر 83558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز