سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

ماساچوست: نوجوان 17 ساله‌ای که در حال یاد گرفتن مهارت رانندگی از پدرش بود، پای مادرش را شکست.

ماجرا از این قرار بود که این دختر پشت فرمان نشسته بود و پدرش در حال آموزش او بود. در مرحله‌ای که پدر 39 ساله این جوان قصد داشت به او پارک کردن خودرو را یاد بدهد، آنها به سمت پارکینگ خانه رفتند و این درحالی بود که مادر این دختر جوان در پارکینگ سرگرم مرتب کردن وسایل بود.

او که هنوز به رانندگی مسلط نبود، هنگام پارک کردن خودرو به چای ترمز، پدال گاز را فشار داد و به شدت با مادرش برخورد کرد. به این ترتیب پای مادر بیچاره از چند جا  دچار شکستگی شد و پلیس، پدر این دختر را به دلیل اینکه به او اجازه داده بود پشت فرمان بنشیند، جریمه کرد.

ازدواج 90 ساله‌‌ها

فلوریدا: پیرزن و پیرمردی که نهمین دهه از عمرشان را پشت‌سرگذاشته‌اند و مجموع سنشان به 182 سال می‌رسد، مراسم ازدواج‌شان را برگزار کردند.

این زوج که هر کدام به تنهایی در دهکده زندگی می‌کردند برای نخستین بار 20 سال پیش یکدیگر را در جریان یک جشن ملاقات کردند.

اما در آن زمان هیچ‌کدام قصد ازدواج نداشتند و فقط یک اتفاق موجب شد که آنها دوباره سر راه یکدیگر قرار گیرند. مراسم ازدواج نوه‌های این زوج در شهری دیگر بهانه‌ای بود تا آنها یک‌بار دیگر همدیگر را ملاقات کنند و پس از 20 سال قرار ازدواج بگذارند.

گفتنی است این پیرمرد بیش از 58 سال با همسر نخستش زندگی کرده و پیرزن 90 ساله هم تا کنون 2 ازدواج داشته که در هردو آنها همسرانش از دنیا رفته‌اند. در مراسم عروسی این زوج کهنسال همه فرزندان‌شان حضور داشتند و یکی از مهم‌ترین رویداد‌های دهکده در چند سال اخیر را ترتیب دادند.

درگیری به خاطر 10 دلار

نیوجرسی: صورت‌حساب 10 دلاری یک رستوران موجب شد که 2 دوست پس از سال‌ها رفاقت به مشاجره با یکدیگر پرداخته و یکی از آنها روانه بیمارستان شود. آنها هنگامی که پیشخدمت صورت‌حساب را پیش رویشان گذاشت، هیچ کدام حاضر به پرداخت آن نشدند.

به این ترتیب مشاجره لفظی آنها از داخل رستوران به کتک‌کاری در بیرون رستوران کشیده شد و دست آخر یکی از آنها با خودرو، دوستش را زیر گرفت.

به دنبال این حادثه مرد جوان که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت و مرد دیگر هم روانه زندان شد. او در بازجویی‌ها اعتراف کرد از اینکه دوستش حاضر به پرداخت صورت‌حساب نشده به شدت عصبانی شده و برای خالی کردن خشمش این اقدام را انجام داده است.

گفتنی است این دوستان قدیمی که با هم شریک کاری هم هستند بر اثر این درگیری دچار اختلاف شده‌اند و دوست مجروح قصد دارد به عنوان غرامت، همه سهام شرکت مشترکشان را در اختیار بگیرد.

تولد رستورانی

میشیگان: پیرزنی که در 15 سال گذشته مشتری ثابت یک رستوران بود، در روز تولدش در این رستوران غافلگیر شد. این پیرزن عادت داشت که همه وعده‌های غذایی‌اش را در این رستوران صرف کند و در سال‌های گذشته حتی یک روز هم مراجعه به این رستوران را فراموش نکرده بود.

به این ترتیب کارکنان رستوران به دوستان نزدیک او تبدیل شده بودند و این پیرزن با آنها احساس صمیمیت زیادی می‌کرد. این پیرزن در واقع رستوران را خانه دومش می‌دانست و با ابتکار مدیر این رستوران به این محل علاقه‌مندتر شد.

ابتکار مدیر این رستوران این بود که با تلاش فراوان شماره تلفن خویشاوندان این پیرزن را پیدا کرد و از آنها خواست برای جشن تولد 100 سالگی این پیرزن به رستوران بیایند.

به این ترتیب درحالی که این پیرزن از جشن تولدش مطلع نبود، مانند همیشه به رستوران آمد و با یک جشن تولد واقعی که در آن همه نزدیکانش حضور داشتند مواجه شد.

کد خبر 83205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز