شهردار منطقه ۱۲ تهران تملک املاک در برخی محلات مانند هرندی با نازل‌ترین قیمت توسط جمعی از افراد سودجو خبر داد.

محله هرندی

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدرضا انارکی محمدی در نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی در منطقه ۱۲ که با عنوان «طرح مراقبت اجتماعی محلات» و به منظور پیگیری مسائل اجتماعی سطح محلات ۱۴ گانه برگزار شد، گفت: این خانه‌ها را به افراد بزهکار اجتماعی اجاره می‌دهند که از بزرگترین معضلات و آفت های منطقه عنوان کرد بنابراین از دستگاه های قضایی وامنیتی می‌خواهیم تا این افراد از مالکیت این املاک خلع ید شوند.

احمدی صدر دبیر قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران نیز در اولین جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۲ گفت: تشکیل قرارگاه اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه اتفاق بسیار خوب و اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که بنا به تدبیر شهردار تهران قرار است در سطح محلات پایتخت فعالیت برنامه ریزی شده ای صورت بگیرد و در این راستا باید از تمامی ظرفیت های موجود در مناطق از جمله مساجد، گروه های جهادی، هیئات مذهبی، نیروهای بسیج، نیروهای مردمی و ... استفاده شود تا در این زمینه بتوانیم موفق عمل کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه با افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی، ظرفیت جذب و نگهداری معتادین متجاهر کلانشهر تهران به ۷۵۰۰ نفر رسیده، ابراز امیدواری کرد که با کمک نیروهای انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر ارگان ها و نهادهای فعال در قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران بتوانیم قدم های بزرگی در راه ساماندهی آسیب های اجتماعی بر داریم.

در جریان این جلسه اعضای قرارگاه اجتماعی منطقه ۱۲ احکام خود را از احمدی صدر و محمدی انارکی شهردار منطقه ۱۲ دریافت کردند و در پایان این جلسه نیز از برخی از نیروهای خدوم انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه با اهدای لوح، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: هشدار به خانه های فساد در تهران | قوه قضاییه این هفته تکلیف این خانه ها را روشن می کند

کد خبر 832748
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ایرانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 0
    اهالی منطقه 12 واقعاً خواستار جمع آوری و امحاء این معتادین که فقط برای دولت سربار هستند هستیم اگر به منطقه 12 توجه شود تبدیل به قطب گردشگری بین المللی خواهد شد. بچه های ما امنیت ندارند سر خیابان تختی برای این معتادین کثیف شده است دستشویی آیا خود دست اندرکاران برای خانواده های خودشان تحمل می کنند.
  • US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 2
    همونجاها خونه گیرنمیاد برکسی که صدمیلیون داره جای دیگه خونه نمیده مردم بدبخت چکارکنن جای دیگه خونه چهارمیلیون سه صد باکرایه یه آدم که ماه پنج میلیون درآمد داره یاکم تر کجابرن
  • امیرحسین توکلی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    2 3
    این‌ خانه‌ هاي دلگیرکلنگی بایدخراب بشوندچون جای‌ زندگي نیست بایدخراب کردازنوَساخت
  • میرشجاع IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    3 0
    سلام راه ان این است شهرداری خریداری طرحی تجمیع و چون نواب ساخته و بفروشد
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 2
      اونوقت اون خونه اپارتمانی های کبریتی دلبازن بنظرشما