با ایجاد قرارگاه مبارزه با موادمخدر در محله هرندی، به‌زودی شاهد برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر خواهیم بود.

جمع آوری معتادان

به گزارش همشهری آنلاین، «هرندی» محله‌ای در منطقه۱۲ است که حضور فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در این بخش از پایتخت، سبب ناامنی و آسیب‌خیز شدن آن شده است. تاکنون طرح‌های بسیار زیادی هم در این محله برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شده، اما به نتیجه دلخواه مسئولان متولی به‌خصوص ساکنان محله نرسیده است.

در بررسی‌های میدانی و نیازسنجی از اهالی مشخص شد که در صورت استقرار قرارگاه مبارزه با موادمخدر در این محله، مقابله با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر بهتر انجام خواهد شد. بر این اساس، مقرر شد فعالیت‌های مشترکی بین پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری منطقه۱۲ برای استقرار این پایگاه در محله هرندی انجام شود.

روز گذشته هم رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در محله شهید هرندی حاضر شده و از فضایی که شهرداری منطقه برای استقرار این قرارگاه دراختیار پلیس قرار خواهد داد، بازدید کرد. سرهنگ «ضرغام آذین» در این بازدید با قدردانی از این اقدام شهرداری منطقه و تأکید بر همکاری‌های دوجانبه، از برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در محله هرندی خبر داد که به‌زودی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه۱۲ هم در این باره می‌گوید: «زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰مترمربع برای استقرار قرارگاه مبارزه با موادمخدر در محله هرندی در حال آماده‌سازی است که تا ۲هفته دیگر در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.»

«امیر یزدی» ادامه می‌دهد: «استقرار این قرارگاه به منظور پررنگ‌ترشدن نقش پلیس و حضور مقتدرانه‌تر و هوشیارتر نیروهای خدوم در محله هرندی درحال انجام است تا بتوانیم فضایی عاری از معتادان متجاهر، همچنین فروشندگان موادمخدر برای شهروندان فراهم کنیم.»

کد خبر 735731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha