سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

گروه حوادث: شلیک پلیس به فرار زوج قاچاقچی پایان داد. این زن و مرد قصد داشتند با یک خودروی زانتیا، 176 کیلو تریاک را به کرج قاچاق کنند که از سوی پلیس دستگیر شدند

چندی پیش ماموران گشت انتظامی رباط کریم در جاده قدیم ساوه، به یک دستگاه خودروی زانتیای سفید که فاقد پلاک عقب بود، مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

اما  راننده جوان با مشاهده پلیس به سرعت خودرواش افزود و همراه زنی که کنار وی نشسته بود پا به فرار گذاشت.  ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب خودرو پرداختند و چندین بار به راننده دستور ایست دادند اما زمانی که دیدند او به دستور پلیس توجهی نمی‌کند شروع به تیراندازی هوایی کردند. 

به‌دنبال این ماجرا، راننده زانتیا برای فرار از تعقیب پلیس شروع به حرکات مارپیچ کرد که در همین هنگام یک گلوله به لاستیک خودروی او اصابت کرد و زانتیای سفید بعد از برخورد با بولوار وسط جاده شهریار متوقف شد.

به‌دنبال این ماجرا ماموران، هر دو سرنشین خودرو را دستگیر کردند و آنها را که در اثر برخورد خودرو با بولوار مصدوم شده بودند به بیمارستان انتقال دادند.

 بعد از انتقال این زوج به آمبولانس اورژانس، ماموران به بازرسی خودروی زانتیا پرداختند و در این میان موفق شدند 176 کیلوگرم مواد‌مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای زیر صندلی‌ها و در صندوق عقب جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه مدعی شدندکه  مواد‌مخدر را در شهرستان قم از شخصی به نام حسین که اهل یکی از شهرهای شرقی کشور است گرفته‌اند و قرار بوده این محموله را در شهرستان کرج تحویل خریدار اصلی بدهند که دستگیر شدند.

سرهنگ خیرخواهان - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم – با بیان این خبر گفت: متهمان دستگیر شده به همراه مواد کشف شده تحویل دادسرای انقلاب شهرستان رباط کریم شده و از آنجا روانه زندان شدند.

کد خبر 83204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز