همشهری آنلاین: جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) بیانیه صادر کرد.

به گزارش  (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

« "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"

سخن گفتن از امام خمینی (ره)، صرف سخن از عالمی ربانی و مجاهدی نستوه که در دو عرصه علم و جهاد کارهای شگرفی انجام داده، نیست بلکه سخن از شخصیت رهبری بزرگ نیز هست که توانستند انقلابی اسلامی را راهبری کنند و بر ظلم چیره شوند و ملتی مکتبی و متعهد بنیان نهند و بسترهای مناسبی برای استقرار جمهوری اسلامی پی‌ریزی کنند که امروزه محل انظار جهانیان قرار دارد.

امام راحل موفق شدند فهم دقیق خود را از اسلام و ایمان مطلق‌شان به خداوند عز وجل را به نیرویی عظیم درآورند، نیرویی که ملت مسلمان ایران را در تمام عرصه‌ها کار آزموده ساخت و او را به سمت بنیانگذاری و شکل‌دهی جمهوری اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و فرهنگ و رسالت آن برای جهانیان سوق داد.

قدر مسلم ملت مجاهد فلسطین همواره از این امام تحول‌ساز و رهبر فرزانه که قبل و بعد از پیروزی انقلاب در کنار ملت ما و مدافع حقوق حقه‌اش در مقاومت، نیل به آزادی و استقلال و نیز باز پس‌گیری سرزمین و مقدسات خویش و در مقدمه آن‌ها قدس و مسجد مبارک الاقصی قرار داشت، با احترام و اجلال و اکرام یاد خواهد کرد.

امروزه مواضع امام راحل در قبال ملت فلسطین و حقوق از دست رفته‌اش به مشی اصیل و مقدس درآمده است که همه پیروان خط امام (ره)، مسوولان جمهوری اسلامی و آحاد ملت و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری ـ حفظه الله ـ و کلیه رهبران سیاسی و حزبی و نهادهای قانونی و مردمی و بلند همتان در این جمهوری عزیز بدان پایبندند.

خداوند امام راحل را قرین رحمتش فرماید و در بهشت برین ماوی دهد و آرزوهای این امام عزیز را که همانا وحدت و سربلندی امت اسلام و رهایی فلسطین و قدس است، تحقق ببخشد.» 

کد خبر 82817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز