همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، یک ناشر ترجمه فارسی کتاب «راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات» را به بازار کتاب عرضه کرد

به گزارش همشهری آنلاین این کتاب را برایان اودی، از اعضای حزب دموکرات آمریکا، نوشته و محمد صادق الحسنی به فارسی برگزدانده است.

کتاب در شش گام تدوین شده است که به ترتیب تحقیقات، تعیین هدف، هدف گیری رای دهندگان، تعیین پیام انتخابات، ایجاد برنامه ارتباطی رای دهندگان، و اجرا نام دارد و نویسنده در تمامی این مراحل سعی کرده است نکات ریز و کاربردی را به خواننده معرفی کند.

قنبری مدیر انتشارات نگاه معاصر در گفت وگویی کوتاه باهمشهری آنلاین گفت: کتاب از مجموعه دانش سیاسی انتشارات نگاه معاصر است که پیش از این هشت کتاب دیگر از این مجموعه، از جمله چند کتاب از دکتر بشیریه، هم به بازار کتاب عرضه شده بود.

مولف سعی کرده راهنمایی کاربردی برای دست اندرکاران و ستادهای انتخاباتی تهیه کند
کتاب  یک بار در دهه نود نوشته شد و سپس در ویرایش دوم با افزوده‌های فراوان مورد بازبینی قرار گرفت و همزمان با برگزاری انتخابات دومای روسیه در چند ستاد مورد استفاده تجربی قرار گرفته و در سال 2003 منتشر و سپس باز در سال‌های قبلی هم در انتخابات‌های مختلف به بوته آزمون گذاشته شده است.

نویسنده کتاب از جمله متخصصان مبارزات انتخاباتی است که در سال‌های مختلف و از دهه 90 اداره برخی از ستادهای مهم دموکراتها در ایالت‌های مختلف آمریکا را عهده‌دار بود.

انتشارات نگاه معاصر پیش از این کتاب فروپاشی قاجار و برآمدن پهلوی را به بازار کتاب عرضه کرده بود.[فروپاشی قاجار و برآمدن پهلوی با ترجمه میرزاصالح]

راهنمای عملی انتخابات/مولف:برایان اودی/مترجم:محمد صادق الحسنی/ناشر:انتشارات نگاه معاصر/چاپ اول:بهار 1388/قطع رقعی؛قیمت:3600 تومان/184 صفحه

کد خبر 82814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز