سازمان ورزش شهرداری تهران طی تفاهمی با فدراسیون کشتی ۵ سالن در ۵ محله از نقاط آسیب‌خیز و البته دارای استعداد پایتخت ایجاد کرد.

کشتی نوجوانان

به گزارش همشهری، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید شاعری و دو مجموعه ورزشی در مناطق ۱۵ و ۱۸ که صبح امروز - شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: در راستای تحولات چهارگانه مدنظر شهردار، در بحث تحول نرم به انسانهای شهر اهمیت می‌دهیم و ورزش از موضوعاتی است که باعث حال خوب مردم و سلامت روانی و جسمانی می شود.

او توضیح داد: در شهرداری تهران نخست از طریق اماکن ورزشی که با قیمت ارزان به مردم خدمات می‌دهد، فعالیت می‌کنیم و دوم از طریق تعریف رویدادهای مختلف خدمت‌رسانی انجام می‌دهیم. این رویدادها به مردم انگیزه می‌دهد و ایجاد شور و اشتیاق می‌کند. بر همین اساس مسابقات قهرمان شهر را پایه‌گذاری کردیم که ‌در آن حدود یک میلیون نفر شرکت کردند. بالغ بر ۲۵ هزار نفر در رشته کشتی ثبت نام کردند که ۶ هزار نفر از آن ها زیر ۱۶ سال داشتند.

مدیرعامل سازمان ورزش اضافه کرد:طی تفاهمی که با فدراسیون کشتی داشتیم، ۵ سالن در ۵ نقطه از نقاط آسیب‌خیز و البته دارای استعداد ایجاد کردیم و مجموعه گلشن در منطقه ۴، مهر خاوران در منطقه ۱۵، سیدالکریم در منطقه ۲۰ ، دستجردی در منطقه ۱۸ و مجموعه گل گندم یا شهید شاعری در منطقه ۱۷ به ورزش کشتی اختصاص داده شد. قرار بر این است که استفاده برای جوانان و شهروندان رایگان باشد و از مربیان منطقه برای این مجموعه ها نیز استفاده شود.

اوجاقی یادآور شد:سعی می‌کنیم از طریق ورزش کار فرهنگی کنیم و جام مساجد را برگزار می‌کنیم تا محوریت مسجد در محله را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در بحث تجلیل از قهرمانان و مدال آوران، شهرداری به دلیل اینکه با همه فدراسیون ها تعامل دارد سعی کرد از همه افتخار آفرینان کشور که از استانهای مختلف بودند، تجلیل کند.

کد خبر 827935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha