صبحانه از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که تاثیر زیادی در بالا نگه داشتن انرژی‌تان در کل روز دارد. اگر از خوردن صبحانه‌های معمول و همیشگی خسته شده‌اید و می‌خواهید روز خود را با یک صبحانه خوشمزه هیجان‌انگیز شروع کنید، کاسه صبحانه هات چاکلت می‌تواند گزینه خوبی باشد.

صبحانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از timesofindia، اگر هوس خوردن شکلات برای شروع روز دارید، پس شیک یا اسموتی معمولی خود را کنار بگذارید و یک کاسه هات چاکلت خوشمزه، غلیظ و خامه‌ای درست کنید و روز خود را با یک خوراکی شیرین و خوش‌طعم شروع کنید. برای سالم کردن این غذای شکلاتی می‌توانید جو، میوه‌ها، دانه‌ها و مغزها را به آن اضافه کنید و آن را مطابق سلیقه خود آماده کنید. بنابراین، بدون هیچ مقدمه‌ای روش درست کردن این صبحانه خوشمزه را در چند مرحله ساده برای شما توضیح می‌دهیم.

مواد لازم کاسه صبحانه هات‌چاکلت برای دو نفر

۲ قاشق غذاخوری پودر کاکائو
۱/۲ فنجان خامه غلیظ
۳ قاشق غذاخوری بادام پرک شده
۲ قاشق غذاخوری پرک نارگیل
۱/۴ فنجان شکلات تلخ
۱ فنجان شیر پرچرب
۱ قاشق چایخوری آرد ذرت
۱ عدد موز
۲ قاشق غذاخوری شکر
کمی پودر دارچین

طرز تهیه کاسه صبحانه با شکلات داغ

مرحله اول شیر را بجوشانید

برای شروع با این دستور صبحانه آسان، یک ظرف یا ماهیتابه بردارید و شیر را به آن اضافه کنید. هر از گاهی هم بزنید و شکلات تلخ را اضافه کنید.

مرحله دوم پودر کاکائو را اضافه کنید

به هم زدن ادامه دهید و پودر کاکائو و شکر را اضافه کنید و مطمئن شوید که مخلوط بدون گلوله باشد. آرد ذرت را اضافه کنید و حرارت را کم کنید.

مرحله ۳ خوب هم بزنید

خامه غلیظ، تکه های بادام و نارگیل را به آن اضافه کنید (مقداری را برای تزئین نگه دارید). به هم زدن ادامه دهید تا مخلوط غلیظ و غلیظ‌تر شود.

مرحله چهارم لذت ببرید

مخلوط آماده‌شده را در یک کاسه بریزید، موز ورقه شده را به آن اضافه کنید و مقداری دارچین، پرک نارگیل و بادام روی آن بپاشید. از صبحانه خوشمزه و مقوی خود لذت ببرید.

کد خبر 820318
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تغذیه و آشپزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha