اولین دور تمرینات تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی شنبه 21 آبان در دو نوبت صبح و عصر دنبال شد.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری در تمرینات صبح 17 بازیکن حضور داشتند که تمرینات آنها 60 دقیقه طول کشید. در این تمرینات امیر قلعه نویی سرمربی، منصور ابراهیم زاده، پرویز کماسی، افشین پیروانی و کریم بوستانی حضور داشتند که به همراه بازیکنان به تمرین پرداختند.

در تمرینات صبح، جواد کاظمیان تنها لژیونر حاضر در این بازی ها بود که با توجه به تعطیلی 12 روزه لیگ امارات به جمع ملی پوشان پیوسته بود.در تمرینات بعدازظهر رضا عنایتی و رسول خطیبی نیز به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا تعداد بازیکنان حاضر به 19 بازیکن برسد.

رحمان احمدی، فرشید کریمی، وحید طالبلو، امیرحسین صادقی، حسن رودباریان، محمود فکری، محمد نصرتی، هادی شکوری، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، ابراهیم صادقی، سیاوش اکبرپور، حسین کاظمی، هادی عقیلی، علی بداوی، رضا عنایتی و رسول خطیبی بازیکنانی بودند که تاکنون خود را به مربیان تیم ملی معرفی کرده اند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا روز چهارشنبه 24  آبان به مصاف کره جنوبی می رود. هر دو تیم در گروه خود یازده امتیازی هستند و برای صدرنشینی در این بازی با یکدیگر جدال می کنند.

کد خبر 8099

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز